814 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Jeg vil BYTTE... Jeg vil BYTTE...

...Juleopgaver med min mand!!
Næste år vil JEG stå for at købe juletræ, så kan HAN stå for: Julegaver-julehyggeri-Julebageri- Julepynteri-Julemad og alt det løse, så må det være min tur til at stå for juletræet samtidig med at jeg stønner over hvor HÅRDT december måned er.....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg vil BYTTE...
  • #2   21. dec 2006 Det er jo hvad man gør det til. Vi tager det heeeelt afslappet. Jeg køber kun lyst gaver og ikke gaver af pligt. Det vil sige ikke til nogle jeg ikke syns skal ha en. Nevø og pap niece, som jeg ser 2 gange om året.

• #3   21. dec 2006 Hvad med at bytte manden i stedet? *SS*

• #4   21. dec 2006 LoooooooooooooL hvor I hygger...GGGGGG

• #5   21. dec 2006 Her i december måned har jeg overvejet et bytte ham hver gang jeg er ude i juleræset.....
    Men jeg glææææder mig til d. 25, når det hele er over. Jeg glæder mig nu også til når børnene er voksne, så gider jeg ikke fejre jul mere....

• #6   21. dec 2006 jeg har jo selv lavet de julegaver vi skal give i år, så jeg har siddet, hver aften og hygget mig med det:-) og alt det der med at lave mad o.s.v det skal vi ikke endnu, da vi holder jul hos mine forældre i år:-) Så vi tager det nu også stille og roligt

• #7   21. dec 2006 Nej spøg til side, Jeg synes nu juleaften er hyggelig nok, men jeg hader at købe julegaver til børnene.....ik fordi jeg ik kan lide at gi dem- men de har jo ALT idag, og så skal jeg finde 5 forskellige gaver til hver af de 5 børn...Det er altså ik nemt

• #8   21. dec 2006 smiler. du har det ikke let..... Det ved jeg....
    Hmm.. Men det er lige så svært at nå det hele, når man også har et arbejde , 2 hunde og 2 børnebørn der skal passes. December måned er bare fløjet afsted og jeg mangler stadig 2 gaver.

Kommentér på:
Jeg vil BYTTE...

Annonce