Hund nr 2...dreng/pige??? {{forumTopicSubject}}
Vi har Oscar på 6 mdr og det har længe været meningen at vi skal en gd mere.
Vi har et kuld i kikkerten (tæven er ikke parret endnu, så der går et halvt års tid inden hvalpen er "rejseklar")
Dvs Oscar når at blive et års tid...
Vores spørgsmål går nu på, hvilke erfaringer folk har med at have 2 hunde af samme køn.
Min kæreste er mest indstillet på at få endnu en hanhund.
Jeg har bare de værste skræk-scenarier af to gd-hanner på 80 kilo, der ryger i totterne på hinanden midt i sandkassen....... Puha, så syns selv JEG, at en gd pludseligt blir en stooooor hund!!!
Nogen siger, at der skal være større alders-forskel på dem, så der ikke er tvivl om hvem der er bossen af dem.
Andre siger, at så længe at det er OS, der er de tydelige ledere, så skulle det ikke give problemer...
Vi har selvfølgelig også overvejet at få en tæve, men men men så er der lige det store "hormon-cirkus", hvor hjemmet blir ramponeret, naboer klager over hylen og tuden, en hanhund der ikke spiser i flere uger osv...
Såeh...kom frisk, kom glad med jeres erfaringer!!!
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 439
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 493
er ikke i tvivl om at næsten alt kan lade sig gøre, men personligt vælger vi en af hvert køn.
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Stride mokker! ;o) Rigtige krigs-amazoner, der skal prøve hinanden af hele tiden.
Hvorimod hannerne én gang for alle får sat på plads, hvem der har bukserne på...?
Har jeg ret?
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 791
Hund nr 2...dreng/pige???