Hjælp min hund klør sig!!! Hjælp min hund klør sig!!!
Min hund har altid haft en smule sart hud men det er blevet værre det sidste halve år. Han klør sig meget og i perioder får han knopper over hele kroppen.
Jeg har været til dyrelæge med ham for omkring et halvt år siden, hvor jeg fik pencillin til 3 uger og det hjalp også et stykke tid. Men det blevet meget slemt hurtigt igen. Jeg fandt en anden dyrlæge for at se om hun mente noget anderledes. Hun gav ham binyrebark. og pencillin og det hjælp meget hurtigt igen også bedre end første gang.
Nu er det sådan at han er begyndt og klø sig en smule og jeg er bange for at han får knopper igen. Jeg vakser ham med klorhexidin shampoo og balsam og har noget spray mod tør hud og han får lakse olie for det samme.
Men hvis der er nogen som har nogle gode råd er de meget velkommen.
Hilsen Marianne
jul 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 571
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 28
Men det er så svært at teste hunde for den slags så det kunne være rart hvis folk havde nogle gode råd i ærmet.
mar 2006
Jeg har siddet og læst lidt om det..
mar 2006
Super indlæg, jeg har lige læst det overfladisk og det er lige præcis sådan han har det, jeg har snakket men en dyrelæge på et tidspunkt og hun sagde netop også han han skulle have lang behandling..
Tak tak og god jul
Jeg printer det lige ud og giver til min dyrelælge
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
Hjælp min hund klør sig!!!