SNart høj drægtig tæve, holde tæt... SNart høj drægtig tæve, holde tæt...
Kan g odt huske fra tidligere at Anna i den sidste tid op til fødsel har iunne have lidt uheld - tisse eller lave på gulvet -
Men hun er nu 3 uger fra fødsel - der er mælk i patterne - og hun har nu 2 gange haft uheld med både tis og ...
Andre der har oplevet dette så tidligt - ???
Hun er VIRKELIG spændt ud - og ligner en der snart er klar til at nedkomme -
Kan alt dette være tegn på et stort kuld ???
HÅber at høre fra nogen med erfaringer på dette -
( skal lige siges at Anna generelt ikke ellers har problemer med at holde sig - så det er ikke blot et tilfælde - eller en månedlig / ugenlig upser med at lave på gulvet )
Smiler...
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
J a- det er tydeligt - for hun er MEGET flov de gange det er sket -
Selvfølgelig ingen skæld ud eller noget - det er jo på ingen måde hendes skyld at hendes fjollede mor fodrer heste før hun tager Anna pigen ud til aftentis - men troede lige jeg kunne nå det inden - ss -
Håber på 5 store dejlige hvalpe - frem for et kuld på 12 - åhhh frygter - har haft nogle "grimme" drømme - smiler... Men hvad - så tager vi også det med - skal nok finde gode hjem til de sidste også - smiler...
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.270
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Vi giver hende den ro hun har brug for - og jeg er hos hende HELE tiden - og kan lufte hende efter vores nye rytme -
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.270
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
jun 2005
Følger: 31 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 402
Min x kærestes hund Tikki, som er i min profil, hun kunne heller ikke holde sig lige inden hun skulle føde. Hun både tissede og .... i stuen og i gangen, og var meget flov over det... dengang ku vi ikk forstå hvorfor hun gjorde det, men jeg tror det er meget normalt...
SNart høj drægtig tæve, holde tæt...