{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

hvilken størrelse?? {{forumTopicSubject}}

hej med jer sagen er den at min hund simpelthen ELSKER at sidde mellem mine ben og køre med på knallerten vi har bare et problem det begynder jo at blive lidt små koldt at skulle køre med så jeg er på kig efter en flyverdragt eller lign. til min prinsesse så hun ikke bliver syg hun er på str. med en lab har aldrig købt tøj til hende før så kender ikke helt str. man tænker i ville passe en hund på str med en lab?
- ønsker ingen kommentarer med at det er synd hun kører med på knallerten for hun kan godt lide det og er selv hoppet op på den inden den er blevet startet ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvilken størrelse??
  • #1   12. okt 2017 Den eneste måde at finde ud af størrelsen på, er ved at måle hende. De fleste producenter har måleskemaer på deres sider - fx. Hurtta - så man kan se hvor man skal måle.

    Hooks har også heldragter til fornuftig penge så vidt jeg husker.


  • #2   12. okt 2017 Okay mange tak! ??

  • #4   12. okt 2017 Hurtta laver nogle Fine ting som også ofte sidder godt på større hunde. Deres heldragter er både med forskellige brystomkreds og benlængder, så du er nødt til at finde dragten du ønsker, og sammenholde deres størrelsesskema med din hunds mål. Du kan finde deres størrelsesskema på deres egen hjemmeside og de fleste webshops som forhandler deres ting linker også til måleskemaet.
    Alternativt er at tage ud i en fysisk butik og prøve dragten på.


  • #5   12. okt 2017 Synes bestemt ikke det er synd hvis hun selv vil, men kan blive synd for dig.

    Skulle der ske en ulykke, vil du risikere at få 100% skylden, fordi det vil blive betragtet som uansvarligt, og du risikerer at forsikringen ikke vil betale. Så kan blive rigtigt dyrt økonomisk


Kommentér på:
hvilken størrelse??

Annonce