{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.149 visninger | Oprettet:

Min syge hund... (hundeinfluenza?) {{forumTopicSubject}}

Hej alle...
Min hund Lapsa har nu været syg et par dage, første dag brækkede han sig når han spiste noget (lille juleaften), jeg tænkte at han bare rensede ud i systemet, men han har ikke rigtig spist noget indtil nu... Han plejer at være MEGET glad for mad, men han vil ikke spise den tørfoder der står fremme. Han vil gerne tikke og smage på julefrokost leverposteg og rullepølse, men så bliver jeg stædig, for han skal da også spise sin egen mad. Nå men sagen er den, at han har to gode venner han har gået sammen med de sidste par dage, den ene var syg (på denne måde) inden Lapsa og nu er den anden begyndt at kaste op...
Jeg ville høre om nogen har oplevet det samme her for nyligt eller ved noget om en influenza?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min syge hund... (hundeinfluenza?)
  • #2   26. dec 2006 Det lyder lidt hen af det samme.... Han er også meget sløv, og spise kun meget lidt.....

  • #4   26. dec 2006 hej sabrina der er meget virus for tiden hos voksne hunde men desværre også hos hvalpe, sørg for at din hund får meget væske, og tag tørfoder fra den et par dage, så skal det nok hjælpe.

  • #5   26. dec 2006 Jeg tror godt det kan være influenza...

    Inger --> Skal han heller ikke have noget andet end tørfoder?


  • #6   26. dec 2006 sabrina du kan give ham skånekost - dvs. kogt kylling, torskerovn - fiskeboller og lyst brød, samt pasta i 2 døgn. mvh.
    men det er meget vigtig at han drikker


  • #7   26. dec 2006 Okay... Jeglaver ham lidt "god mad"og hber på bedring... Han har faktisk drukket fint nok... Og han vil gerne ud og gå tur osv...
    Men jeg kom lige til at tænke på om det kan have noget at gøre med at han er stresset omkring nytårsaftne... Han er meget bange for larmene ting...Kan det måske være det der allerede er trådt ind... Vi bor i KBH, så det er begyndt!


  • #8   26. dec 2006 nej jeg tror ikke det er noget med larm at gøre, selvom du bor i kbh. det er sikkert virus. held og lykke med ham.

  • #9   26. dec 2006 Hmmm ikke for noget.... men tror faktisk godt der kunne ske noget ved at give hunden et lille glas cola og specielt når man ikke ved hvad hunden fejler... tror ikke en i forvejen dårlig hundemave har godt af cola... der er jo en grund til at hunden ikke vil tage føde til sig og så er det jo ikke nødvendigt at give den noget den ikke kan sige nej til...... Fordi det hjælper på mennesker er det ikke ensbetydende med at det er godt for hunden... man anbefaler også et glas rødvin om dagen til os mennesker men det ville jeg sgu aldrig give min hund.......

  • #10   26. dec 2006 Cola er bestemt ikke beregnet til hundemaver! Slet ikke hundemaver der har det skidt..

    Men hvor skidt har han det egentlig når han godt vil have julemaden? Kan det ikke tænkes at han prøver at snøre dig lidt der?
    Prøv at tage hans temperatur og se om han har feber og ellers hold ham på lidt skånekost..


Kommentér på:
Min syge hund... (hundeinfluenza?)

Annonce