Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskidte øre
  • #1   17. okt 2017 Ja du kan tage nogle vatrondeller og dyppe dem med lidt olie og tørre det væk...det gør ikke noget du kommer lidt ned i øret. Køb så noget ørerens ved dyrlægen til at opløse det, som sidder længere nede

• #3   17. okt 2017 Jeg tænker: hvalp, beskidte ører kunne være = øremider.
    I så fald skal du en tur forbi dyrlægen. De renser ørerne og giver øredråber.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
    #4   17. okt 2017 Gærsvamp.
    Få dyrlægen til og tjekke det.

• #5   17. okt 2017 Man bør efterse og evt rense ører på en hund hver måned. Cirka ligesom negleklip. Så de to kan følges ad.
    Brug en ren, tør, tynd klud på en finger, og rens ørerne.

• #6   18. okt 2017 Tag hunden til dyrlægen og få tjekket om det er øremider eller svamp.

Og nej, aldrig dryppe olie i ørene, det kan give ørebetændelse.

• #7   18. okt 2017 Anni...hvis det var henledt til mit råd, så skrev jeg IKKE at de skulle hælde olie i øret smiley
    Skrev de skulle fugte en vatrondel med en smule olie og tør øret af !!

• #8   18. okt 2017 Smilende Susie..... samt at du skriver:
    .det gør ikke noget du kommer lidt ned i øret.

• #9   18. okt 2017 Olie hører ikke til i øreregionen.

Skal der bruges noget skal det være ørerens med den rette surhed.

Snask er symptom på svamp eller bakterier og hvis det ikke hurtigt er væk når der renses skal hunden i behandling.

• #10   18. okt 2017 Først læste jeg det også som,

det ikke gør noget hvis der kommer lidt olie ned i øret.

Men det kan også læses som at,

det gør ikke noget hvis vattet med olien kommer lidt ned i øret.

• #11   18. okt 2017 salla...ja det var sådan det skulle læses...vattet måtte godt komme lidt ned i øret smiley
    Jeg bruger da også både ørerens eller lidt vand på vattet...men tvivler på at 10 dråber olie på vat som man bruger til at tørre det yderste øre af med, kan give de helt store problemer...har gjort det de sidste 30 år uden problemusser smiley

• #12   18. okt 2017 Vand er virkelig no go at bruge i et øre der måske er inficeret med svamp...

Enten tørt eller ørerens.

• #13   18. okt 2017 Ej stop nu...det er en mikro lille bitte smule vand som er suget ind i en vattondel...det er ikke sådan at der kan komme den mindste dråbe ned i øret.
    Tænker næsten...hvad gør i når hunden er ude i regnen eller bader om sommeren ?...den holder nok ikke hovedet oppe så der ikke kommer vand i ørene eller har badehætte på smiley

• #14   18. okt 2017 Tja... vi behandler hunden for svamp et par uger efter, hvis den får vand i ørene...

Hvilke hunde får vand i ørene i regnvejr? Det lyder voldsomt ubehageligt.

• #15   18. okt 2017 Haha..jamen hvis den smule fugt, som 10 dråber vand på vat kan tilføre øret, kan give svamp, så kan en tur i kraftig regn give det samme...blot til sammenligning smiley

Men gider ikke diskutere den lille detalje mere.

Håber trådstarter fik styr på ørene smiley

Kommentér på:
Beskidte øre

Annonce