{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeadfærdsekspert berit højgård
  • #1   20. okt 2017 jeg kender Berit hun kommer i mit hjem og behandler hunde med terapi formerne.

kraniosekral terapi
    Healing
    Zoneterapi
    telepati m.m.

hvad er det for oplysninger du søger?

• #2   20. okt 2017 bare om hun er god.
    bruger hende selv lige nu til vores hvalp som er stresset.

så hvis andre også har haft en stresset hund og berit har været indover så vil jeg gerne høre hvor længe det gik med deres hund/hunde

der er skam ingen kritik hun er sød til at svare på vores 2000 spørgsmål om dagen smiley

• #3   20. okt 2017 så de skam ikke som en kritik, men hun har jo meget på dit CV, så det var blot for at finde ud af om det var noget jeg kunne svare på;)

altså nu har jeg ikke stressede hunde, men Berit har især hjulpet min ældste tæve Molly. Molly lider af allergi og hendes allergi rigtig slem - her har Berit hjulpet hende på vej - vi bruger ikke længere medicin m.m. - hun kan jo selv følgelig ikke fjerne allergien, men efter kroppen er kommet i balance er imunforsvaret også;)

spændinger kan jo også skabe stress og hun har netop behandlet lille Jitsu på 13 uger og hun er nu faktisk faldet mere til ro - hun hjernede ru det og kunne ikke finde ro på noget tidspunkt, så her var jeg nødt til at lukke hende i bur for at hun kunne falde til ro.
    nu falder hun faktisk selv til ro - så ja Berit kan noget;)

mine svigerforældres hun skulle have været aflivet i marts måned 2017 - hun kunne ikke gå sidde ligger sig eller komme op igen - allerede efter første behandling så vil markante ændringer i hendes bevægelser og adfærd - og gæt engang hun er her endnu??

• #4   20. okt 2017 jeg har en gruppe på Facebook der hedder KST til dyr v. Berit Højgaard - her opdaterer jeg med nye behandlings dage m.m. her i Rødding;)

• #5   20. okt 2017 her er en historie om mine svigerforældres hund:

https://m.facebook.com/groups/130564604154469?view=permalink&id=170712703472992

• #6   20. okt 2017 og her faktisk om min kæreste der jævnligt modtager healing for han hjerte problemer m.m.

https://m.facebook.com/groups/130564604154469?view=permalink&id=158837251327204

• #7   20. okt 2017 Jeg er lidt mere nysgerrig om, hvordan det kommer til udtryk at jeres hvalp er stresset?

• #8   20. okt 2017 hmmm.. vores hvalp hjernede gangske enkelt rundt og kunne ikke finde ro. Jeg kunne se hun var træt men hun fortsatte og fortsatte til sidst måtte jeg ganske enkelt lukke hende i et bur hvor hun så faldt til ro efter kort tid.

da Berit var her havde hun en del spændinger flere steder på kroppen - nu er hun mere afslappet og kan selv finde til ro - hun vågner ikke 17 gange om natten tværtimod sover hun igennem og efter en morgen tissetid ligger hun sig faktisk til at sove igen.

så jeg er sikker på det er spændinger der har stresset hendes system;)

hun fik KST og Healing.

• #9   20. okt 2017 efter hun fik en tand operet ud blev hun mere og mere vild.
    hun ville ikke lege med hendes legetøj men kun bide i os. Når hun så fik fat bed hund mere og mere til. når vi sidder i sofaen stille og roligt kunne hun sidder på gulvet og få store øjne og komme flyvende imod os for at bide.
    vi kan heller ikke rejse os for at gå uden at hun hænger i benene.

vi har gået ture med hende trænet med hende samt lavet søge på græsset.

dog har vi nok gjord det for længe af gangen så hun er blevet stresset. det er bare underligt at det først kommer efter den tand blev opereret ud..

• #10   20. okt 2017 Cherie berit har også lavet kst på hende. i tirsdags.
    hun var også mere rolig dagen efter men nu er hun sig selv igen og vil ikke sove med mindre jeg lukker hende i bur. der falder hun til ro næsten med det samme. hun har næsten samme symptomer som du beskriver med at hun ikke vil lade sig selv sove. og er meget urolig om natten.

• #11   20. okt 2017 #7 Henrik M

det kan jo have provokeret hendes system og udløst denne her stress..

jeg tænker Berit er den helt rigtige til jer, men giv det tid. Mirakler sker ikke v. 1 behandling ;)(uden at vide hvor meget i har været afsted)

nu når du nævner bidderiet så bidder Jitsu også mindre i os nu... Sjovt som en hverdagsting kan fortrænges ????

• #12   20. okt 2017 nogen hunde er bedre til at tage imod behandlingen end andre, og kan da ikke sige om det er tilfældet her..

hvor gammel er hunden??

prøv at tænk over jeres rutiner om natten - her kommer hvalpen ikke ud v. små klynk jeg venter og ser om hun falder til ro igen. Finder hvalpen først ud af at "okay når jeg klunker så får jeg opmærksomhed" så vil den muligvis blive ved og rende om hjørner med jer;)
    men vurdering selv hvad der fungerer for jer.

jeg kan i øvrigt anbefale en snusemåtte - de er fantastiske og Jitsu bliver meget træt efter at have spist sin mad af denne;)

(Berit har lige afleveret dem jeg havde lavet til hende, som hun sælger for mig, da hun står overfor en flytning)

• #13   20. okt 2017 okay hun er 13 uger nu. hun render ikke rundt om natten hun vender ig drejer sig bare hele tiden og man kan høre hun puster meget som om hun er ireteret.

• #14   20. okt 2017 nåh. jamen det kan min også gøre. Jitsu har det ganske enkelt for varmt når hun gør således ikke andet;)

• #15   20. okt 2017 Jeg har mødt en del hunde som har været hos Berit for forskellige problemer! De fleste af dem er ikke blevet hjulpet!

• #17   20. okt 2017 Umidelbart tænker jeg også at det lyder som en helt normal hvalpeadfærd smiley

• #18   20. okt 2017 en del hos os er alm hvalpeadfærd, men de kan sagtens blive stressede/overtrætte og her er det vores job at få ro på dem.

jeg kan mærke på Jitsu, at efter hun har fået behandling v. Berit så er hun faldet mere til ro selvfølgelig med alt hvalpekuller, hvalpefræs osv. som skal være der??

hvalpetræning hvalpeleg er også vigtigt som i skriver og at vi selv leger med hvalpen også ??

• #20   20. okt 2017 historien melder ingen om hvalpen havde nogle spændinger der skulle tages hånd om;)

Jitsu var også sund og rask men havde alligevel en masse spændinger - da disse er blevet løsning har hunændret adfærd.

når hvalpe vokaler og skifter tænder skabes der spændinger i hele kroppen og disse er en god ide at få afspændt.
    personligt bryder jeg mig ikke om kiropraktik og vælger derfor Kraniosekral terapi i stedet????

• #21   20. okt 2017 Har bare lidt svært ved at tage en seriøs som skriver healer og telepati. Ville personligt gå langt uden om dem.

• #22   20. okt 2017 Jeg har pt. 9 hvalpe med den opførsel. Sunde, raske, frimodige, energiske...
    Det om natten lyder som om at det er for varmt for den..

• #23   20. okt 2017 Tand opereret ud = gener væk...

Hund glad og fri..

• #24   20. okt 2017 hvis du har prøvet healing på egen krop så vil du forstå det;):)

• #25   20. okt 2017 Det har jeg, det kaldes en læge. Det er helt vildt smart de har både medicin osv. Og kan de ikke finde ud af det kan de sende dig videre til andre der er eksperter.

• #26   21. okt 2017 du har tydeligvis ikke prøvet det;) fair nok - der skal være plads til os alle;)
    god weekend??

Kommentér på:
hundeadfærdsekspert berit højgård

Annonce