Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 1.400 kr.
  • Opsætning af hylde og Pullop bar 900 kr.
  • Lapning af dæk hos mig 800 kr.
  • Spot på badeværelse 4.500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 700 kr.
  • Beslag til hylder der flyttes 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Hundemassør ?
  • #1   23. okt 2017 Det ved jeg desværre ingenting om, men du kan forholdsvis billigt blive undervist i hvordan du selv gør det i Næstved på aftenskole, jeg havde nemlig overvejet kurset: http://aftenskole.aof.dk/kurser/Mennesker+imellem/Foerstehjaelp/4255657/

• #3   23. okt 2017 2# Der er meget stor forskel på hvad man lærer igennem måske 5 års erfaring og måske en uddannelse, og hvad du lærer på 6 timers kursus - men måske fandt ts det interessant, da det ikke var helt off-topic og lige i baghaven smiley Måske kunne det bare alment gøre en klogere på ens hunds anatomi, uden at man har en idé om, at man kan gøre det bedre end en uddannet.

• #4   23. okt 2017 http://hundemassor.dk/hundemassoerer

De er alle uddannet hos dyrlæge, Bente Iversen (biodyr.dk), som er super dygtig.
    Mine egne hunde har været brugt som øvehunde af nogle af hendes elever, og der er ingen tvivl om at det virker.
    Min gamle bullmastiff havde dårlig ryg, og fik akupunkturbehandling i ryggen hver måned. Når han havde fået massage først, behøvede han ikke nær så mange nåle i ryggen, som normalt.

• #5   23. okt 2017 Du kan f.eks. bruge Sin, hun bor i Fuglebjerg, og kører ud derfra.

Hun kommer her og giver min Sibbe massage, laser og kranio sakral terapi hver 2-3 uge, det holder min lille "mandagshund" med alle hendes skavanker gående uden for mange spændinger og skævheder, hvilket hun ellers har døjet rigtig meget med.

• #6   23. okt 2017 Baby har fået massage og jeg mærkede en markant ændring i hans sind, da han fik løsnet op smiley

Vi brugte Top-hund smiley

• #7   23. okt 2017 vi elsker også sin smiley

• #9   23. okt 2017 Jeg begyndte til en massør med Lucky lige inden han blev opereret for PL, og det er også hende vi har været til genoptræning hos (hun arbejder nede ved vores dyrlæge, og har erfaring med genoptræning for netop PL)
    Lucky har ikke fået særlig meget massage da han ikke har haft så meget brug for det, men får også laser samtidig.
    Jeg ved ikke om der har været en kæmpe forskel ved Lucky, da det jo var mange ting lige oveni hinanden, men ingen tvivl om at han fortsat vil komme afsted engang imellem for lige at få en omgang massage forebyggende smiley

Rosa har været afsted en enkelt gang (hun er altid med Lucky, for at hun får en masse gode oplevelser dernede, Vi skiftede dyrlæge da vi flyttede, så det er en super god måde at hun lærer stedet og de mennesker der arbejder der at kende, hun har jo selvfølgelig allerede charmet sig ind, og får de lækreste godbidder når hun kommer smiley )
    Men ved hende kunne jeg SE forskel på 30 minutter. Da vi kom var hun "karperygget" da vi gik, var det langt bedre. Rosa er meget stejl i bækkenet, og vil altid se lidt karperygget ud, men hun spændte ikke, det gjorde hun heller ikke rigtig inden, men er sikker på at hun alligevel nød at få det fikset.
    Det var også min massør der gjorde mig opmærksom på at Rosa ikke kunne lide sin sele, så nu bruger vi halsbånd, og jeg kan både se og mærke forskel på hende. smiley
    Hun kommer også til at få en tid engang imellem bare lige for at være sikker på at alt er ok.

• #10   24. okt 2017 Bente (biodyr), har tidligere udbudt kurser i hundemassage til husbehov. Ved ikke om hun stadig gør det ?

• #11   25. okt 2017 Tak for jeres svar smiley

Jer der bruger Sin fra fuglebjerg, hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har skrevet en mail til hende, for et par uger siden og stadig ikke fået nogen respons.

• #12   25. okt 2017 Skriver lige til hende på at hun skal tjekke sin mail.. smiley

Kommentér på:
Hvilken Hundemassør ?

Annonce