1.054 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hvilken Hundemassør ? Hvilken Hundemassør ?
Hejsa kære hundevenner
Hvilken erfaring har i generelt med massage til hund? Har i oplevet en forandring på jeres hund efter massage? Bedre, dårligere?
Kan i anbefale en udekørende hundemassør nær Næstved?
0 synes godt om
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.878
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.878
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
De er alle uddannet hos dyrlæge, Bente Iversen (biodyr.dk), som er super dygtig.
Mine egne hunde har været brugt som øvehunde af nogle af hendes elever, og der er ingen tvivl om at det virker.
Min gamle bullmastiff havde dårlig ryg, og fik akupunkturbehandling i ryggen hver måned. Når han havde fået massage først, behøvede han ikke nær så mange nåle i ryggen, som normalt.
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 23 Hunde: 8 Emner: 24 Svar: 3.198
Hun kommer her og giver min Sibbe massage, laser og kranio sakral terapi hver 2-3 uge, det holder min lille "mandagshund" med alle hendes skavanker gående uden for mange spændinger og skævheder, hvilket hun ellers har døjet rigtig meget med.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 353 Svar: 8.095
Vi brugte Top-hund
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 964 Hunde: 8 Emner: 242 Svar: 9.590
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.260
Lucky har ikke fået særlig meget massage da han ikke har haft så meget brug for det, men får også laser samtidig.
Jeg ved ikke om der har været en kæmpe forskel ved Lucky, da det jo var mange ting lige oveni hinanden, men ingen tvivl om at han fortsat vil komme afsted engang imellem for lige at få en omgang massage forebyggende
Rosa har været afsted en enkelt gang (hun er altid med Lucky, for at hun får en masse gode oplevelser dernede, Vi skiftede dyrlæge da vi flyttede, så det er en super god måde at hun lærer stedet og de mennesker der arbejder der at kende, hun har jo selvfølgelig allerede charmet sig ind, og får de lækreste godbidder når hun kommer
Men ved hende kunne jeg SE forskel på 30 minutter. Da vi kom var hun "karperygget" da vi gik, var det langt bedre. Rosa er meget stejl i bækkenet, og vil altid se lidt karperygget ud, men hun spændte ikke, det gjorde hun heller ikke rigtig inden, men er sikker på at hun alligevel nød at få det fikset.
Det var også min massør der gjorde mig opmærksom på at Rosa ikke kunne lide sin sele, så nu bruger vi halsbånd, og jeg kan både se og mærke forskel på hende.
Hun kommer også til at få en tid engang imellem bare lige for at være sikker på at alt er ok.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 46 Svar: 233
Jer der bruger Sin fra fuglebjerg, hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har skrevet en mail til hende, for et par uger siden og stadig ikke fået nogen respons.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 964 Hunde: 8 Emner: 242 Svar: 9.590
Hvilken Hundemassør ?