{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Det m fyrværkeri & Hunde... {{forumTopicSubject}}

Når folk siger at deres hunde er bange for fyrværkeri . hvordan reagere er det så hunden(e) reagere siden man konkludere at det er angst ???

Vores går helt amok - gør som vilde -
Ja for et par år siden sprang Thor ud af det vindue for at fange en raket -

Er det Angst ??

Hvis man tager dem med ud når man fyrer af - så går det da helt galt ( derfor er de indendørs ) For de tror det er deres opgave at indfange alt fyrværkeri, - jo lidt svært sådan mange meter oppe i luften - men de står så på jorden og hopper opaf - for at fange det - ( en smule dumme... JA, - )

Men - skal dette betegnes som angst - eller blot bindegale idioter som ik har fattet en meter af tilværelsen - ?! ?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det m fyrværkeri & Hunde...
  • #2   28. dec 2006 De virker ikke paniske - men helt vanvittige - mne er generelt også meget vagtsomme - måske det har betydning - Hmmm

• #3   28. dec 2006 Min mors hund kvik har boet bag deres badeforhæng inde i selve brusekabinen i (jeg mener det er) 2 uger.. Det er blevet MEGET værre i år end det var sidste år. Tux bliver også lidt bange - eller nærmere chokeret, men ikke noget der gør at hun har det dårligt med det. Oliver skælder ud når der komme høje brag, han gør - og så løber han ind under spisebordet. Men heller ikke noget der gør at han direkte bange for det...

• #4   28. dec 2006 Min mors hund er MEGET bange hun ryster og tisser ned af sig selv i angst. Mine er der ingen ting med, Gizmo er så skudsikker som man kan blive han gider ikke engang kigge op ved de store brag.. Har prøvet at være ude med ham en dag i december inden jeg fik Fluffy og der var nogen der smed et kanon slag ud af en bil lige bag ved os, jeg hoppede 4 meter og Gizmo vente sig ikke engang om for at se hvad det var, nej han gik bare videre med snuder i jorden.. (Og nej han er ikke døv) Fluffy siger heller ikke noget til det hun sidder og kigger lidt ud af vinduet og så går hun i seng, hvor Gizmo allerede ligger...

• #5   28. dec 2006 Fie ligger og ryster så hele sengen bevæger sig og så halser hun meget smiley

• #6   28. dec 2006 Sakki er angst :
    - Ryster
    - Sveder
    - Gør ALT for at komme væk
    - Stivner (ænser os ikke, sir intet )
    ** GODT NYTÅR **

• #7   28. dec 2006 igglo er også ligeglad... også tordenvejr og når de øver skud på skolen...

er jeres hunde så også bange for torden??

Kommentér på:
Det m fyrværkeri & Hunde...

Annonce