{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Hvilket dækken ville du anbefale? (Back on track) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Jeg er på udkig efter et dækken fra back on track. Der skal tages højde for at min hund har ømheder i ryg, skulder og skæv i bækken. (Dyrlæge og fysioterapeut er inden over). Han er blanding af labrador og schæfer, så et thermo/foret dækken tænker jeg bliver alt for varmt for ham.
Jeg tænker at det mest skal bruges på gå ture og under træning (nose work og hygge træning). Det ville også være win win, hvis det kan bruges til det hele.

Jeg har fået anbefalet netdækken uden for eller regndækkem uden for, men er stadig mega meget i tvivl om hvilket er bedst, så jeg høre gerne om dine erfaringer

Vh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket dækken ville du anbefale? (Back on track)
  • #1   13. nov 2017 Jeg har brugt netdækken både som opvarmnings / nedkølingsdækken til min agilityhund og som "underdækken" og "let varme" dækken til min defekte "hyggetræningshund"

    Jeg synes dog det sidder som lort og lagkage på mine, hvilket jeg synes er ærgerligt til den pris. Men det har givet gode resultater på mine de to gamle.


  • #2   13. nov 2017 Anna G:
    Tak for svar smiley
    Jeg har godt hørt at det rutcher og det gider jeg ikke have et der gør. Har du så hørt om Canelana?


  • #3   13. nov 2017 Har hørt om dem, men ikke selv prøvet dem. Så vidt jeg husker er det dog uld, ikke sandt? Så tænker de bliver meget varme?

  • #4   13. nov 2017 Jeg ville købe to forskellige, henholdsvis et fleecedækken og et regndækken. Fleecedækkenet kan du købe i Silver Line udgaven, lidt tyndere og billigere - jeg er superglad for det til min ene bernerpige, hun er ind imellem øm og spændt i ryggen, stammende fra lidt slidgigt.

  • #5   13. nov 2017 Jeg har et netdækken - det sidder præcis som det skal, og rutsjer ikke. Bruger det før og efter svømmehallen f.eks. smiley

  • #6   13. nov 2017 Anna G: Jo, det er ren Merino uld så tænker også det bliver for varmt for ham.

    Kirsten R: Men er det ikke noget med at fleece ikke er åndbart?

    Kathrine: Er det varmt nok til gå ture? Kan man så godt se at netdækken er et all around dækken smiley


  • #7   13. nov 2017 Hmm, det ved jeg ikke om det er. Det er i hvert fald ikke om vinteren. Men jeg brugte mit i foråret, da Ellie var under genoptræning, og der var det da varmt nok - men ikke for varmt smiley



  • #8   13. nov 2017 Fleece er fint åndbart, ellers ville min langpelsede Berner tøs gå til af varme.

  • #9   14. nov 2017 Jeg har selv BOT netdækken til mine, som de får på når de ikke er aktive, altså sidder i bilen eller ligger hjemme, jeg syntes nemlig at de sidder super dårligt på en hund i bevægelse.
    Mille som har brug for dækken når hun er aktiv har fra Hurtta, de sidder super godt, går ned over den store lårmuskel(det er der mange dækner der desværre ikke gør) og så er de slidstærke.


Kommentér på:
Hvilket dækken ville du anbefale? (Back on track)

Annonce