{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Leg - hvor vildt? {{forumTopicSubject}}

Hvor vildt skal man lade sine hunde lege. Vi har jo lige fået Diesel på 11 uger. Ham og Cala leger til tider noget vildt og Cala virker noget voldsom nogen gange, men hvis han piver så stopper hun. Men så hopper Diesel bare på hende igen. Vi ved godt at Amrk. Bulldog leger vildt, men skal man bare lade dem lege eller skal man stoppe dem. Der er jo ikke nogen af dem der kommer til skade.

Hvad siger i???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leg - hvor vildt?
  • #1   31. dec 2006 Jeg tillader ikke vild og ubehersket leg når jeg har en hvalp. Mange hvalpe bliver bare ved og ved da de slet ikke kender deres egne begrænsninger.

• #2   31. dec 2006 Baloo og Freddy leger også vildt engang imellem, men vi stopper dem ikke, Freddy stopper hvis Baloo piver.
    Freddy sætter også Baloo på plads hvis han bliver for grov ved ham og så stopper Baloo straks, han fatter hurtigt en advarsel.
    Hundesprog så det vil noget, dejligt...........
    godt nytår.

• #3   31. dec 2006 Jeg har en lille Griffon på 5 kilo, og min kæreste har en schæfer på en 25 kilo.

De leger også ret vildt sammen, men vi bryder aldrig ind. Som du selv siger, stoppe den ældste/største når den anden piver. Så er der blever taget for hårdt fat. Men det betyder ikke at legen ikke kan fortsætte.

Selvfølgelig skal man ikke lade dem knuse den lille hund. Men jeg går efter, at jeg helst ikke bryder ind. Det skal de selv klare.

Godt nytår

• #4   31. dec 2006 At lade en hvalp lege vildt og ubehaersket, kan have samme skadelige virkninger som at gå for lange ture med dem efter min mening.........

En hvalp og en ældre hund vil aldrig blive trætte på samme tid, men den ældre har lært at "sige stop" hvor imod hvalpen bare bliver ved.........Og jeg er sikker på, den ældre kan lege i længere tid end hvalpen lige kan ;0))

• #5   31. dec 2006 Vi har også lige fået en lille fransk bulldog hvalp her i julen, vi har 3 andre hunde også. De får kun lov at lege under opsyn og kun omkring et kvarter, Så kommer den lille fyr ind i kravlegården igen hvor han har sit bur, det finder han sig fint i så sover han en time eller 2 igen.
    Jeg syntes man får en hyberaktiv hvalp hvis den bare får lov til at lege for længe den kan ikke selv finde ud af at stoppe i tide. Vores lille hvalp skrider også lidt ud på de glatte gulve når de leger vildt..... han kan fint finde ud af selv at lege inde i kravlegården.

• #6   31. dec 2006 Det er ikke fordi de slåser jeg stopper dem.. Louis har fundet deres grænser Chanti knurrer af ham han gider ikke lege med Louis så står Louis og gøer af ham på afstand men han holder sig væk. Jeg vil bare ikke risikere han får skader som Jannie F siger er det lige så slemt med voldsom leg som lange gåture.

Kommentér på:
Leg - hvor vildt?

Annonce