{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Foder/mad
  • #2   9. dec 2017 Jeg holder af variation så det ikke bliver kedeligt for hunden. Bruger forskellige slags tørfoder (minimum 2 slags hjemme af gangen), der gives dåsemad og der gives råt.

    Min hund ville hurtigt køre død i altid at få det samme og det forstår jeg egentlig godt.


  • #3   9. dec 2017 Jeg skifter hele tiden. Og giver alt muligt fra køkkenet smiley Jeg tror helt klart på at det holder maven i topform smiley

  • #4   9. dec 2017 Grundfoder er Olivers i forskellige varianter, men det tilsættes alt muligt forskelligt, så det bliver varieret for hunden, og så de ikke ender op med sarte maver. Jeg har en race der har tendens til kræsenhed, men mine spiser gladeligt og de har ingen maveproblemer, maverne slåes ikke ud, fordi de en dag får noget helt andet.

  • #5   9. dec 2017 Chili får ca. 80% i form af en god tørkost (orijen eller wolfsblut), og de resterende 20% betsår af alt godt fra køleskabet, middagsbordet mm. Hun tigger ikke med lyd, men sidder bare og glor på vores mad, så næringen formeligt suges ud af den smiley

  • #6   10. dec 2017 vores får råt og alt muligt andet. i dag har de fået torsk, fiskefilet, rejer, kaviar, agurk, salat, franskbrød. til Morgen fik de en skive rugbrød og en håndfuld tørfoder. I går fik de heste hjerte. i Morgen står den på lammeribs.

  • #8   10. dec 2017 Tak for alle jeres svar der er noget at tænke over TAK smiley

  • #9   10. dec 2017 Ellie er lige pt. på specialkost, men normalt plejer hun at få en masse forskelligt vådfoder, Orijen tørfoder, råt - og frugt og grønt. Hun får også rester smiley

  • #13   10. dec 2017 Min får Royal Canin primært - og så bliver han suppleret med Hike, pt også lidt Carnilove, både tørt og på dåse - og pizza, leverpostejsmadder, rester fra spisebordet + det løse.



  • #14   10. dec 2017 Mine får primært tørfoder, alt fra RC til Purizon blandet.
    Derudover tilbud fra køledisken..


  • #16   10. dec 2017 Coco får forskellige fodermærker og forskellige varianter indenfor dem, skifter tit bare frem og tilbage dag for dag.
    Derudover får hun rester hjemme hos mine forældre, hvor vi er tit, og skorper, når jeg selv får pizza.
    Og sp bestiller jeg naturligvis lige 6 nuggets (4 til coco og to til mig), når vi alligevel får take-out smiley


  • #17   10. dec 2017 Vores får 80% tørfoder, og så suppleret med ben, vådfoder, og kødrester.
    De får dog ikke andet end kødrester, synes ikke de har godt af de krydderier, salt, løg mm. som er i vores egen mad.

    Med Saga varierer det også hvilket tørfoder, hun gider ikke spise det samme hele tiden, så hun spiser typisk de prøve poser osv som Dumle vinder hjem smiley
    Dumle får Olivers kylling kornfri, det fungerer hun bedst på. Har oplevet hun har fået skæl af andre mærker.


  • #22   10. dec 2017 Svende får varianter af Essentials, rester samt rå ben af forskellige slags smiley Derudover får han fodertilskud og lakseolie, gulerødder og rød peberfrugt samt lidt frugt, når han har lyst til at smage smiley

  • #23   10. dec 2017 Min får Taste of the wild, som grundfoder, ny variant hver gang der bestilles foder.
    Og så får han Rinti dåsefoder, råt, og rester. Og alverdens godbidder smiley smiley


  • #24   10. dec 2017 Endnu engang tak for jeres svar

  • #25   11. dec 2017 Mine får Royal Canin. Det har jeg brugt i mange år til flere forskellige hunde. De har alle fungeret fint på det - og de virker nu ikke somom de ligefrem savner variation smiley Derudover så får de alle mulige rester og alle mulige forskellige godbidder. De får også råt kød og ben som snack. Mine hunde har stort set aldrig dårlig mave.
    Perle eeeelsker pizzaskorper og Clinton vil vist nærmest dø for en flæskesvær smiley


Kommentér på:
Foder/mad

Annonce