{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Informationer om amstaff {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Ja som nogen ved, fra kattegalleri, får jeg nu igen mulighed for at have dyr og går og overvejer hva for en hund, min kærlighed skal falde på, når tiden er ret til det. det bliver ikke lige den første tid regner jeg med, men jeg er da gået i gang med og undersøge og overveje hvilken en jeg skal ha. Har før haft GD og Rottweiler, og de to racer blir overvejet meget i øjeblikket. Dog er jeg meget interesseret i amstaffen, fordi jeg syntes de er meget facninerende (staves?) både, når jeg har læst om deres sind i folks profiler herinde, og i udseende. Er helt vild med dem. Men er her nogen, som kunne være interesseret i og give mig nogle links til steder hvor jeg kan læse om racen, og finde oplysninger om aktivering, opdragelse osv. så jeg kan sætte mig ind i den hvis det er den race jeg ender med og vælge.

Det eneste jeg med sikkerhed ved, er at hunden SKAL være med stamtavle denne gang, da jeg så ved med sikkerhed hunden er ægte, og hvad baggrunden er på hunden, plus at forældrene er tjekket for HD osv.

Så vil jeg dog os lige fortælle at jeg har diskuteret hundevalg med min kæreste, som jeg endnu ikke bor sammen med, men han flytter ind hos mig i min kommende bolig omkring 1 juni. Han satte sig meget på bagbenene, over at min valg måske stod på rotte, GD og amstaffen, og sagde at det ville han bestemt ikke ha,fordi han sys de vasr grimme racer, og der måtte jeg så lige minde ham om, at hvis han ikke kan acceptere det, måtte han jo finde et andet sted og bo...Der var jeg en hård kvinde, og det resulterede dog også i at han dagen efter sagde, at han rigtig gerne ville sætte sig ind i racerne, så han kunne støtte mig i det 100 procent.. smiley hehe... så det hjælper altså og nogengange og være sikker i din sag, og sætte triumf på... hvert fald i min situation... smiley

håber nogen kan hjælpe mig med det med amstaffen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Informationer om amstaff
Kommentér på:
Informationer om amstaff

Annonce