594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

NUL-STILNING af Misja.. NUL-STILNING af Misja..

God søndag formiddag allesammen *S*

Efter nu for 2. gang at have modtaget et 1-tal fra en bruger uden en hilsen eller andet, er jeg blevet så TILSTRÆKKELIGT PISSET og træt af de karektere at jeg fremover NUL-STILLER hver dag...

Misja og jeg siger tusind mange tak til de 327 der har givet os et rent 7-tal og ligeså mange tusind tak til de 22 der har givet os smukke 5-taller *S*

Jeg gides ikke DET længere...!

MEN jeg vil som altid blive UTROLIG glad for alle hilsner, ris/ros og bedømmelser af BILLEDERNE i Misja's gæstebog *S*

Kærlige knuser og god solskins søndag til jer allesammen fra Misja og Karina..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NUL-STILNING af Misja..
  • #1   20. mar 2005 Hej Line...

Ja, alle kan stemme igen men jeg har skrevet derinde at jeg nul-stiller karekterrene hver dag (GIDER dem ikke længere) - så fremover bliver jeg (som altid) utorlig glad for ris/ros, kommentare mv. i gæstebogen *S*

Tak for 13 tallet *S*

Knuser fra mig ;o)

• #2   20. mar 2005 TAAAAAK SKAL I HA *SS*.......... I er bare så søde ........ jeg har dog besluttet mig og sletter fremover hver dag........ Men i skal bare ha SÅ mange KJÆMPE MØSSER *SS*

Knuuuuser fra mig ;o)

• #3   20. mar 2005 hvorfor slette hver dag Karina, du er pt. nr. 4 på toplisten, det må da være dejligt at Misja er så elsket ;0)
    Marlene

• #4   20. mar 2005 Marlene, ja det er over visninger og (var) over flest bedømmelser.............Jeg tror bare min egen triste reaktion over at få smidt 1-taller til Misja overrasker mig *LOL*

Jeg fortrækker som de fleste andre jo at tro at jeg er voksen (host-host *SS*), men alligevel blev jeg SÅ sur, da jeg loggede på i dag og så et 1-tal og det gjorde jeg også sidste gang jeg fik et uden kommentare.........Det gider jeg ikke at bøvle med - desuden har jeg ved mange andre lejligheder stemt FOR at den karekter-ting bliver helt fjernet fra HG ;o)

JOW Marlene, det er MEGET dejligt at andre også synes det er gode billeder af en dejlig vovse jeg har - og det kan alle jo stadig skrive i Misja's gæstebog hvis de synes *S*

Knuser...

• #5   20. mar 2005 .........ikke flest bedømmelser......men flest stemmer og flest visninger..........*S*......

• #6   20. mar 2005 Line - jeg ved det ikke, men mange af os har skrevet både personligt og på en hel liste til Admin om at få den fjernet..

• #7   20. mar 2005 Det tror jeg egentlig heller ikke det gør - men det gør det HELT SIKKERT IKKE - hvis man INTET gør ;o)

• #8   20. mar 2005 *S*, jeg tror listen er bleven sendt af sted - ellers er den inde hos Karin H :o)

Kommentér på:
NUL-STILNING af Misja..

Annonce