Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder Bullmastiff
  • #1   4. jan 2018 Hvor længe har I haft hunden?

• #2   4. jan 2018 Jeg fodrer mine to med Royal Canin Giant.

• #3   4. jan 2018 Når først hunden er udvokset, er foderet mindre vigtigt (end i vækstperioden). Dog er det en tung race, og der kan sagtens komme lidt med leddene.

En hund med en mave der ikke er sart, bør imo skifte mellem flere forskellige slags mad. Tænk hvis du selv skulle spise en rugbrødsmad med leverpostej og rødbeder HVER eneste dag til hvert eneste måltid.

Så hvis hunden ellers trives på de typer foder du nævner, så køb fx RC Gigant og veksl mellem de tre. Ellers ville jeg nok selv kigge på et rigtig lækkert foder, evt. et seniorfoder, som supplement. Et seniorfoder vil have reduceret fedtindhold, men ekstra gods til knogler og led. Orijen Senior ville være mit bud - lækkert hele vejen igennem.

• #4   5. jan 2018 Vi bruger Essential Nautical til vores bull mastiff tæve

• #5   5. jan 2018 Hvordan går det hos jer Henrik? Synes det er vildt de bliver 6 år lige om lidt smiley

• #6   5. jan 2018 Din er forkælet. smiley

En hund der er sulten, skal nok spise hvad den får serveret. Alt andet er vrøvl.

At det så kan føles godt og så videre ved at fodre den varieret er noget andet. Bare spørg Barferne om råd, de skal nok kunne gøre dig endnu mere forvirret! smiley

Men giver du din hund noget kvalitets foder, så burde det dække en normal hund fint!

At den så i perioder spiser mere eller mindre er meget normalt. Ingen grund til bekymring der. smiley

Kommentér på:
Foder Bullmastiff

Annonce