{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

Kirsten J
Kirsten J
Tilmeldt:
13. jan 2018
Følger: 8 Emner: 2 Svar: 4

Polyp eller svulst i blæren {{forumTopicSubject}}

Min 4 årig gamle Shitz Zu Allie har haft blod i urinen. Er blevet skannet og det ses en svulst eller polyp på blæren. Vi skal til samtale på tirsdag vedr behandlingsmuligheder - nogen det har oplevet noget tilsvarende. Allie er ellers frisk , glad og man kan ikke mærke noget som helst på hende


Kommentarer på:  Polyp eller svulst i blæren
  • Kirsten J
    Kirsten J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 8 Emner: 2 Svar: 4
    #1   14. jan 2018 Blærecancer - nogen der har oplevelser/erfaring med dette - og behandlingsmuligheder til ung hund

  • #3   14. jan 2018 Jeg havde en tæve med en polyp i blæren. Hun fik også blod i urinen on and off. Hun var ikke generet af det, så der blev ikke gjort noget ved det. Andet end at jeg selvfølgelig holdt øje med hende og der blev taget urinprøve en gang imellem. Hun blev 14 år

  • Kirsten J
    Kirsten J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 8 Emner: 2 Svar: 4
    #4   16. jan 2018 Hej Maj-Britt
    Kan du beskrive lidt omkring hvordan i opdagede det og hvor lang tid jeres hun levede med dette? Det er jo svært at vurdere om det er en polyp eller en tumor....


  • #5   17. jan 2018 Det var ved en urinprøve, der var mistanke om blærebetændelse. Hvilket hun også havde. Hun levede nok 5 - 6 år med det. Og som sagt, jævnlig urinprøve og ellers se på hvordan hun havde det

  • Kirsten J
    Kirsten J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 8 Emner: 2 Svar: 4
    #6   17. jan 2018 Vidste i at der var en polyp - altså ved skanning? Allie er blevet skannet og der ses 2 enten polypper eller svulster. Men som skrevet er hun super frisk - men tisser blod ind imellem. Vi afventer hvad dyrlægen finder frem til - de rådspørger sig med lægerne i Århus. Allie er kun 4 år, så vi ville ønske hun kunne få flere dejlige år sammen med os.
    Tak for dit svar


  • #7   18. jan 2018 Jeg kan ikke huske om hun blev skannet, men dyrlægen var ikke i tvivl om, at det var en polyp. også fordi hun ikke var generet af den. Hvis det viser sig at din hund har en svulst, kan den måske opereres væk. Håber det bedste for din hund

  • Kirsten J
    Kirsten J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 8 Emner: 2 Svar: 4
    #8   20. jan 2018 Tak - vi skal til special dyrlæge i næste uge og have taget en prøve af knuden i blæren - nogen der har erfaringer med dette?

Kommentér på:
Polyp eller svulst i blæren

Annonce