{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Lopper HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Jeg opdagede lopper på mille i går aftes og har været til dyrlægen med hende med det samme i morges for at få loppemiddel. Hun gav mig NexGard tabletter som jeg nu har givet hende 1 af, men udover det har jeg ingen ide om hvad jeg gør!

Hvad gør man?? Hvad sker der med lopperne der dør på hende?

Hvordan skal jeg gøre rent - nogle siger man næsten skal evakuere sit hjem og andre tager det stille og roligt og vasker deres sengetøj og støvsuger.

Men det er mit største mareridt at dette skulle ske og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre! smiley

Og hvad med jakker, sko osv. Hvordan vurderer man hvad der skal gøres rent og hvad der ikke skal??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper HJÆLP!!
  • #2   23. jan 2018 Det købte jeg også hos dyrlægen! Men hvordan skal jeg bruge det?

  • #3   23. jan 2018 Grundig støvsugning overalt!
    Alle skabe, sprækker og revner.
    Og så ville jeg vaske hunden når midlet virker, så du får både dyr og blod væk.

    Fremadrettet bør du forebygge via spot-on på hunden hver måned.


  • #4   23. jan 2018 vores hunde fik os lopper. af et gammel dødt pindsvin . her for et halv års tid siden.
    vi have ligge alle vores tæpper og puder i fryseren og gjorde godt rent da hundene fik en loppepillen hos dyrlægen (:


  • #5   23. jan 2018 Husk at smide støvsugerposen i skraldespanden udenfor!

  • #6   23. jan 2018 Yes det gjorde jeg med det samme! Jeg har vasket ALT, puder, dyner, håndklæder, tæpper ALT der har været fremme. Og så har jeg sprøjtet hele huset og møbler med 810 trinol og luftet ud flere timer mens vi var ude.

    Har selv været i bad, og vasket Mille også så nu burde hele hjemmet være sterilt og en loppe BURDE ikke kunne overleve (krydser fingre)

    Hun blev passet af min mor fra nytår til i går pga. Flytning så hun nåede heldigvis kun at være hjemme i et halvt døgn med lopper på sig. Rigtig dejlig indflyttergave smiley


Kommentér på:
Lopper HJÆLP!!

Annonce