733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Skum, savl, fråde - ?? Skum, savl, fråde - ??

Okay, er lige kommet hjem fra en lang tur i skoven, og så lagde jeg på hjemturen mærke til at min hund havde lidt skum/savl/fråde om munden.
Og nu sidder jeg og bliver helt nervøs...

Jeg har set noget lign det en gang før, og det var en dag hun blev køresyg. Men har aldrig set det når vi har været ude at gå og lege.

Hvad kan det skyldes? Nogen der ved om det er alvorligt?

På forhånd tak smiley

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skum, savl, fråde - ??
  • #1   13. jan 2007 Det kan jo skyldes at hun måske har snuset meget til de forskellige ting i har mødt på jeres vej... Jeg ved ihvert fald at vores de skummer meget når de har løbet eller bare gået og snuset rigtig meget - og især hvis det har duftet RIGTIG godt det de har fundet...

• #2   13. jan 2007 Måske hvis hun har fået godbid på turen??.. vores freja hun er lidt for ivrig når hun går og hvis hun får en godbid og spiser den for hurtig savler hun lidt om munden.. men gør din hund det hele tiden??? (Freja gør ikke)

• #3   13. jan 2007 Okay, det er da altid noget at høre at andre også oplever det. Og ja hun har rigtig gået til den idag, løb rundt som en sindssyg, legede og duuuuuuuuftede som tyren ferdinan smiley

Men blev sgu lidt nervøs, man begynder jo at få tanker om rabies (selvom det vist kun er flagermus der har det pt)..

• #4   13. jan 2007 Mia: Cali (min hund) er slet ikke interesseret i at spise godbider når vi er ude, jeg kan lokke med de lækreste godbider - men det har ingen interesse..

Men hvad angår skummet/fråden/savlet så var det kun en lille smule og lagde først mærke til det da vil skulle hjemaf

• #5   13. jan 2007 Asti går det også nogen gange hvis hun har spist et lille dyr, f.eks. en mariehøne...

• #6   13. jan 2007 Jeg tror ihvert fald du kan være helt rolig... Især når du siger at hun rigtig er gået til den med at snuse idag...

• #7   13. jan 2007 Okay, tak skal i have. Men man bliver bare så nervøs når man ikke har set det før smiley Men tak for jeres hjælp

• #8   13. jan 2007 toffi havde det også sådan engang hun havde ædt noget halm med lort eller omvendt:-)
    og halmen sad fast i halsen/ganen på hende så er der ikke andet at gøre end ind med klør fem

Kommentér på:
Skum, savl, fråde - ??

Annonce