{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Ikke modtaget DTH pakke {{forumTopicSubject}}

Så er den gal for mig den her gang.
jeg har ikke modtaget min pakke fra Das tierhotel som blev sendt i mandags.
og ud fra tracking, ja så er den faktisk stadig i tyskland og har ikke rørt sig siden d 6/2.

jeg har skrevet til DTH, men jeg har hørt flere sige at de ikke gør en skid.
nogen her der har prøvet pakken ikke er dukket op, og i så fald, hvad kan jeg gøre. andet end at jeg har send DTH en mail ?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke modtaget DTH pakke
  • #2   8. feb 2018 Det er ikke usædvanligt i ugen op til en helligdag i Tyskland, så er der kæmpe mængder af gods og mange forsendelser bliver forsinket.

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #3   8. feb 2018 Men pakken er jo afsendt, så er det jo ikke dth som har lavet en fejl

• #4   8. feb 2018 Det er afsender af en pakke, der skal efterlyse den

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

#5   8. feb 2018 IB: men lad nu lige pakken blive sendt afstedkommer inden at man tror diverse.

• #6   8. feb 2018 AT. Der står at pakken blev sendt i mandags.. d. 5/2 og ikke har rørt sig siden tirsdag d. 6/2
    I dag er det torsdag d. 8/2
    Så den er sendt smiley men tydeligvis gået i stå

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

#7   8. feb 2018 Ib: netop. så må man have lidt tålmodighed... det er 3 dage det drejer sig om...

• #8   8. feb 2018 Ja ja AT.
    Det var ment som en vejledning i "Hvad gør jeg i tilfælde af at pakken ikke dukker op"
    Så orienterer man afsender ( gerne skriftligt) og så ligger ansvaret hos afsender..
    Er pakken helt væk er det nemlig afsender der får godtgjort værdien af pakken ved fragtfirmaet.
    Modtager skal have godtgjort værdien ved afsender

• #10   8. feb 2018 pakken er her til eftermiddag også landet i Kolding.
    så jeg håber meget den når frem imorgen.

ringede til postnord i morges, men de kunne desværre ikke være behjælpelige da den slet ikke var i deres system på det tidspunkt.
    han sagde dog at hvis den nåede frem til præstø - og den ikke blev leveret, kunne jeg måske få lov at hente den selv på lageret.
    så jeg håber bare den nå til præstø som minimum

• #11   9. feb 2018 Der kan være flere forklaringer, feks som jeg oplevede med et dansk firma. Jeg bestilte mine vare og dagen efter fik jeg mail om at de nu var registreret ved fragtfirmaet. Og så skete der bare ikke mere. Sidst på ugen kontaktede jeg firmaet og fik at vide at når de på lageret pakker pakken så udskrives labelet til forsendelse og kommes på pakken. Og der sendes en mail ud til mig om at den nu er hos fragtfirmaet. Men fysisk ligger pakken hos dem indtil den ugedag fragten har aftale om de henter pakker hos firmaet. Og det betød egentlig min pakke lå en uge hos firmaet med label på før fragten fik den i hænderne.
    Men så gik det også stærkt derfra.

Kommentér på:
Ikke modtaget DTH pakke

Annonce