{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lugter af hund
  • #1   18. jan 2007 det kommer vel an på hvor god den shampoo du bruger er , og om den passer til ham. og om du får den skyllet ordentligt ud

• #2   18. jan 2007 At tænke sig en Hund som lugter af Hund ???????
    Hvad skulle den ellers lugte af ?? GED?????

• #3   18. jan 2007 mine kommer aldrig i bad.....

Det er sket i meget få tilfælde, hvor de fx har rullet sig i noget rigtig ulækkert!

Og ingen af dem lugter af andet end det de skal;-)

• #4   18. jan 2007 bad company, samme her og dog ind i mellem er vi til hundesvømning, men af ren natur holder de sig selv fint rene og lugter aldrig

• #5   18. jan 2007 Jazzy kommer i bad max 2 gange om året, det er sjældent han bliver skyllet, kun hvis han har rullet sig i kolort ell. lign. hvilket altså kun er sket 2 gange i de 4 år han har levet :0)
    Jeg er da godt klar over at en hund lugter af hund, men der er bare nogen der lugter mere end andre.
    Hvad kan man gøre ved hans foder?

• #6   18. jan 2007 Laura : Den ene eller 2 gange om året hvor han rigtigt er i bad bruger jeg shampoo, det skulle meget gerne være det rigtige da jeg har fået anbefalet det af en hundefrisør. Jeg skyller altid MEGET grundigt efter da det jo aldeles ikke er rart med shampoo i pelsen. og ikke er godt for huden. For det meste hvis han er beskidt venter jeg til det er tørt og så børster jeg ham for at få det af, jeg er godt klar over at han ikke må vaskes for tit. Han blev vasket for 2 uger siden, men sidst han blev vasket var for over et år siden , så man kan ikke ligefrem sige at jeg vasker ham i tide og utide!!!! :0)

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #7   18. jan 2007 Jeg har en cairnterrie der har haft det samme problem med at lugte og have fedtet pels. Da det er en race der ikke har godt af at blive vasket for tit, havde jeg et problem, som jeg drøftede med min trimmer. Jeg blev rådet til at skifte foder, da nogle hunde kan reagere specielt overfor hundemad med oksekød. Efter at have skiftet foder til noget med kylling og fodret med det en tid, kom jeg problemet til livs..

• #8   18. jan 2007 jeg har prøvet at købe billig hundefodder i supermarkedet.
    Det resultat jeg fik var skiden og tissen overalt, og hele tiden ti gange om dagen i forhold til tre til fire gange.
    Samt lugt af hund, på en våd hund agtig lugten...
    Jeg vasker hende med aloe vera shampoo fra forever, som jeg distribuerer selv, så dufter hun dejlig, og har lækker baby blød pels..

• #9   18. jan 2007 Problemet er at jeg har lidt svært ved at skifte foder da Jazzy ikke tåler andet end ris og lam, og der er ingen forskel på om det er det dyre eller billige foder!!!!!

• #10   18. jan 2007 Min venindes hund den simpelthen dufter, intet mindre end dufter, og det er dejligt endda.
    Han har ALDRIG været i bad, udover det store (havet).
    Han får tørkost, rester, godt med guffere og så videre.

Monique derimod, ikke ligefrem stinker, men hun har tendens til at ikke ligefrem dufte..*gg* så hun ryger i bad en-to gange om året med shampoo.

• #11   18. jan 2007 Hvis du gerne vil prøve at skifte foder så har www.naturel.dk også noget med ris og lam. det er så frossent kød.

• #12   18. jan 2007 Hejsa.. Hvis du vaker hunden ofte vil den hurtigere komme til at lugte af hund og gerne kraftigere.. Personligt har jeg kun vasket min hund en gang fordi den lige skulle rulle sig i en ko-kage. Og den lugter ikke af hund. Men ja som sagt kosten kan også have stor betydning. Ellers prøv med fiske piller de renser porrene i huden og fugtiggøre pelsen. Men du kan jo også skifte hundeshamooen ud med almindelig baby/børneshampoo det virker også og så er det vidst lidt billigere. Basse og Henriette

• #13   18. jan 2007 Jeg vasker kun Caiser hvis han har været i mosen - for så stinker han.. hvis han bare er mudret blir han bare skyllet og tørrer smiley Han lugter ikke af hund - min fars Eurasier derimod lugter lidt af får smiley

Kommentér på:
Lugter af hund

Annonce