{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeres hunde pivet...???
  • #1   21. jan 2007 Jo Felix er også pivet ind i mellem.. han tør nogle gange ikk gå ud i haven selvom vi er med.. og når vi møder andre hunde kigger han lige på os, for at se om vi er trygge ved den anden hund!

  • #2   21. jan 2007 Pivet? Nej.... Opmærksomhedssøgende? JA MEGET!!!! *ss*

  • #3   21. jan 2007 Jeg tror det er meget forskelligt fra hund til hund...
    Dolce har kun pivet en gang, og det er fordi hun fik halen i klemme..


  • #4   21. jan 2007 har også Karla mistænkt for at gøre det for at få opmærksomhed....:-) det er mest i situationer hvor hun måske er lidt usikker.... men det er heldigvis blevet bedre.....

  • #5   21. jan 2007 Karla er skam også snobbet... hun drikker ikk af andre hundes vandskål....:-) det synes hun simpelthen er for ulækkert.....:-)

  • #6   21. jan 2007 Phoco piver nogen gange når han ikke får komme i sengen til os pag. Maja.
    Så ligger han og piber og kikker på mig, så jeg må sige til Phoco at han må godt.
    Maja vil ikke altid dele sengen vår med Phoco...


  • #7   21. jan 2007 Laura: kender det godt.... Karla hader normalt også at blive våd og beskidt.... men når der er andre hunde skal hun rigtig gøre sig til og ruller sig gerne i en mudderpøl.... ja de er sku mærkelige nogengange......:-)

  • #8   21. jan 2007 Team vomløs: Og man siger at hunde er dumme.... tror skam de er meget kvalitetsbevidste......:-)

  • #9   21. jan 2007 På visse punkter ja, så er jana lidt pivet, vi plejer at kalde det hendes tøse-gen. Især hvis hun er sammen med yngre meget legesyge støre hunde, og hun på et tidspunkt synes de bliver lige rigeligt vilde - så bruger hun piveri til lige som at bede om time out smiley Blot forumildbart efter selv at lægger op til leg igen smiley På andre punkter er hun langt fra pivet...

  • #10   21. jan 2007 team vomløs zacco... hehe sjovt vores hund Draco de har samme opdrætter han er også en piveskid,for han skæld ud piver han,for han ikke opmærksomhed piver han, vil tyson ikke lege piver han, ja han piver rigtig meget, vi har valgt at lade som ingenting for gør vi noget når han piver tror jeg bare det ville gøre sådan at han vil gøre det for at få opmærksomhed. hehehe


  • #11   21. jan 2007 Nix - tvært imod - men havde engang en corgie og hun var indbegrebet at PIVET. Hvis hun troede at der muligvis kunne være en meget microskopisk risiko for at man evt. kom til at træde mere en ti cm tæt på hende, så SKREG hun op, som om man havde flået hende levende ;O) Vi havde fået hende som voksen, så jeg ved ikke rigtig hvad hun har oplevet.

Kommentér på:
er jeres hunde pivet...???

Annonce