392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Løbetid - igen? Løbetid - igen?

Har lige opdaget at sidney er hævet bagtil og bløder lidt, og det ligner jo meget en løbetid. Men hun havde lige afsluttet sin første løbetid da vi købte hende - og det var sidst i november. Altså kun godt 2 mdr. siden.. Kan hun være i løbetid allerede igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid - igen?
  • #1   21. jan 2007 Hvor gammel er hun?!
    Tror godt der kan være lidt koks i det i starten... Vi har nogle venner som har en dansk svensk gårdhund... Den havde 4 blødninger inden for 1 år.. så gik der tilgengæld 1 år iden den igen fik, og nu er den helt normal med 2 blødninger om året....!

• #2   21. jan 2007 Det kan vel egentligt også være en livmoderbetændelse?

(link fjernet)

Da jeg var i praktik på en dyreklinik, kom der en tæve ind som lige havde været i løbetid for 2 mdr og nu var det igen?

Hun blev tjekket og det viste sig at være livmoderbetændelse...

Prøv at læse det link jeg har sat ind, da der netop står at det viser sig et par mdr. efter endt løbetid...

Men det kan self også bare være kuk i cyklussen ^^

Knus Cemile

• #4   21. jan 2007 Lene P. Hun har slet ikke ændret adfærd, hun har lige haft en ung hanhund på besøg og legede med. og de hyggede sig da. Hun har samme gode appetit og tisser også normalt. Men nu er jeg da godt nok bekymret...

• #5   21. jan 2007 Sabine R: du må hellere få hende tjekket hos dyrlægen og fortælle om din evt. mistanke ^^

Hun er jo som sådan ikke i risikogruppen, da hun endu er ung, MEN livmoderbetændelse kan jo ramme alle, så hellere få det tjekket og få det ud af verden..

Hvis det er livmoderbetændelse er det ihvertfald vigtigt at komme under behandling... Så vidt jeg har forstået kan man nogle gange slå betændelsen ned med en omgang penicilin, men oftest bliver hele livmoderen fjernet ved en såkaldt Pyometraoperation...

Så held og lykke med fruen og du må lige holde os opdaterede smiley

Knus Cemile

• #8   21. jan 2007 Lene P: ^^ ja det er vi vist ^^

Kommentér på:
Løbetid - igen?

Annonce