Vil gerne høtre jeres mening {{forumTopicSubject}}
Det er med blødene hjerte at vi har besluttet os for at komme af med vores dejlige hund. Vi har simpelthen ikke det overskud til ham som han fortjener. Det er sikkert den klasiske historie folk kommer med, men det er ikke sjovt at leve en hverdag på den måde. Og hvis jeg skal tænke på min hund og ikke mig, ja så skal han ud til en familie som har tiden til ham. Jeg har altid selv fordømt mennesker som har handlet som vi gør nu, og syntes at de var nogle egoister osv..... Men nu hvor jeg selv står i denne frygtelige sitiation, ja så kan jeg jo godt forstå at folk nogle gange er nød til at tage en så frygtelig beslutning. Men det er en af de værste beslutninger jeg nogensinde har været ude for, fordi (jeg elsker min hund). Men da vi er flere under samme tag, er der også flere at tage hensyn til. Og vores arbejde er hårdt fysisk arbejde så vi er så trætte når vi kommer hejm. Og det kan jo ikke hjælpe noget at hunden splitter en familie ad. Ja jeg skulle jo bare selv af med min kul sote samvittighed. Mit råd til andre mennesker, tænk meget over om racen passer ind i jeres fmilie. Men jeg skal være 100 procent sikker på at de mennesker der skal have ham har tid, ellers kan han jo lige så godt blive her.
Hilsen en knust hunde ejer
(tro det eller ej)
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 149
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Håber at I finder den rette familie til jeres hund...
Pøj pøj og mange tanker herfra...
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.211
*suk*
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 50
Som sagt kender jeg ikke noget til jeres familie, det eneste jeg siger er-vær 100% sikre inden i skiller jer af med en så loyal hund som Ursus synes at være.
held og lykke herfra.
peace
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Men et stort trøstekram må du da gerne få, for det gør sgu ondt....
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.311
Vil gerne høtre jeres mening