{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Puha - Udstillingsklargøring :-) {{forumTopicSubject}}

ØRJ mand, altså ind imellem er det jeg overvejer hvorfor det er man gider alt det udstillingsræs smiley

Jeg har jo en "pels"race - nå ja - eller i hvertfald en Trimmerace - eller 3 *GG* alle 3 racer trimmes på forskellige måder og klargøres i forskelligt interval.

Nå, men i år har jeg besluttet at det med udstillinger, først og fremmest kommer til at gå ud over dværgene...

Da Tarzan er den yngste og bedst i form, ja så begyndte jeg på ham allerede for 9 uger siden. Jeg tog i efteråret et kursus omkring udstillingstrim i serier, meningen var at man begyndte trimningen og så 10 uger efter har man en klar hund...
Det er også gået rigtig godt, jeg har fået rettet hans småfejl og pelsen er enormt strid og lækker, lækker sort!!
I dag var vi så nået til 9. uge og han skulle uldes, vaskes og klippes i facon!

Jo, fint nok - men puha - jeg har samtidig Thea i den 4. uge af samme type trim, Tempo som er fuldtrimmet for 1 mdr siden og Julie i en rulletrim, så man blir jo helt (pels)forvirret, men tror da det endte med han ser rimeligt godt ud.

Døm selv - Tarzan (Sváva's Bioccolo) har fået et par nye billeder.

Han skal på udstilling d. 4, 18 og 24 februar - bare sådan til at starte med smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha - Udstillingsklargøring :-)
  • #1   24. jan 2007 Ja Athene har godt nok også pels, men heldigvis ikke en der kræver at blive trimmet. Det er store sager hvis jeg reder hende inden en udstilling, men hun klarer sig nu ganske godt alligevel.

Smukke hunde du har og forhåbentlig giver al det hårde slid pote i sidste ende.

/ trine

• #2   24. jan 2007 Ja Susan jeg forstår dig kun alt for godt....syntes også at jeg klipper og vasker hunde hele tiden, hihi

Har lige været afsted i weekenden og skal igen på søndag :-))

Lille Milo har været afsted 2 gange og er blevet BIR Baby begge gange :-))

• #3   24. jan 2007 Sussan...
    Ja Ninja skal også gøres klar, tør jo slet ikke fortælle det eneste vi behøver er et vaskesind ned over ham inden vi går i ringen.. hvis det overhoved bliver gjort*G*
    Men han bliver jo så holdt i super form, som jo også kræver 1-2timers tur HVER dag -men det er jo REN fornøjelse....

Mia:
    Jeg vil da lige fortælle at jeg var på ALLE DKK og DTK udstillinger sidste år. Var i Søndersø d.27/28august og Ballerup/hårlev d 16/17september... Var sat yil den 16.september. Det var skønt at være afsted og have planer så tæt på fødsel, så går man ikke og bliver så utålmodig:)
    Fødte så Vanilla den 22.september og alt gik bare rigtig godt og alt passede, og hvis fødslen var gået i gang var det jo bare om at vende næsen mod hospitalet:D

• #4   24. jan 2007 IH rart at høre det ikke kun er mig smiley

Jeg kan nu også godt lide udstillingerne, men specielt dværgene er der meget pilleri på, tempo tar jeg bare ud af skabet og støver lidt af så er han i top 5, men de små sorte der *GABGAB* Der skal finpilles hele tiden smiley
    Julie har ikke rigtig været vist frem da hendes pelsarbjede er ganske enormt! Men der begynder at være styr på det smiley

Udstillingerne er jo kun sådan ved siden af alt mit andet hundearbejde, tænk sig, jeg har faktisk fri i den her weekend smiley altså når jeg har været til træning med tarzan og spor med thea smiley

Det er nu dejligt at komme ud med hundene og jeg nyder også al min aktivitet i DKK det er rart at være sammen med ligestillede!

Så - udover min mentaltbeskriver uddannelse har jeg lige meldt mig som barn og hund underviser også, jeg skal jo nok også holde nogle før du køber hund kurser også - men jeg synes nu det er så rart at kunne dele ud af min viden!

Og godt at kunne gå igang igen efter pausen...

• #5   24. jan 2007 *Vicky*...jeg følger bare trop...af med savlet..G*
    -og i værste tilfælde skal Goya måske lige i bad og ha hanhunde lugten af... ;o)

• #6   24. jan 2007 Desværre kan jeg ikke tåle korthårshundene, for det må da være nemt med sådan en str. på den anden side, så fælder de jo hjemme, det gør mine næsten ikke!

Håber at se nogle af jer i ringene rundt om i landet i løbet af året! smiley

• #7   24. jan 2007 En stof-ble i baglommen og så afsted til udstilling!!!

Det er rigelig med forberedelse til mig!! ;o)

Kommentér på:
Puha - Udstillingsklargøring :-)

Annonce