{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hvornår holder han mon op? (renlighed) {{forumTopicSubject}}

Vi har en lab- hvalp der bliver måneder her den 1 feb.
Men han er stadig ikke renlig!! smiley
Han både bæ´er og tisser inde om natten og når hundene er alene..

Vi er bare så trætte af det!!
Igår stillede han sig til at tisse bag mig og kæresten imens vi lavede aftensmad!! smiley

Min kæreste er ved at have fået nok.. og der mener jeg virkelig nok!! Det er jeg også men dog ikke i sådan en grov grad som ham!!

Kan man virkelig ikke gøre noget ?? Og kan det virkelig passe han ikke snart er renlig da?

Håber virkelig nogen har nogle forslag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår holder han mon op? (renlighed)
  • #1   24. jan 2007 hov bliver 7 måneder smiley

  • #2   24. jan 2007 Ud med ham TIIIIIIIIIIIIIIIIIT, og så skamroser i ham, når han har "gjort det"!!!!!

    Hver gang han har sovet, spist, drukket, leget, så er det ud.

    I må starte helt fra bunden af på renlighedstræningen.....


  • #3   24. jan 2007 Vi roser og roser når han gør det rigtige og ignorerer og bre tørrer op når han gør det forkerte. vi har ham ude rigtig tit og det hjælper intet!!

  • #4   24. jan 2007 Jeg har med held, når der er sket uheld skældt bæen ud eller tissetåren.... hunden ser fuldstændig underlig ud i hovedet, hi hi..... Du må ikke være gal på hunden , der skal du bare være glad og som du plejer, det er kun selve tisset og bæen du skælder ud.... og bliv endelig ved med at rose udenfor....
    Hvis nu hunden gør det imens du ser det, så sig nej og løft hunden udenfor og så ros når der kommer noget...
    Held og lykke... :o)


  • #5   24. jan 2007 Han har ikke vand om natten og vi gruger ikke aviser og har aldrig gjordt det


  • #6   24. jan 2007 Cala var også meget sen til at blive renlig....... det er som der er blevet sagt . ud når der er leget ........ sovet ......spist ....og så et SKARPT øje på den hele tiden i en periode........ ´for når næsen går i gulvet og den snuser ....så er det ud ud ud ud smiley held og lykke
    HOV og så rooooos ham nærmest på det grovest når han gør det ude.


  • #7   24. jan 2007 Kimie F Den måde brugte jeg da vores tæve var hvalp og det virkede men det gør det ikke ved buller.. Har nemlig prøvet det men ham også men han bliver så bange(han er meget nærtagende) og så skriger han og tisser meget mere.. smiley

  • #8   24. jan 2007 hej
    jeg har også haft det problem, med min den lille hund, han blev først renlig da han var omkring 8 mdr.. det var hårdt og tit var man ved at opgive, men jeg havde ham ude hver 2 time, og ude en gang om natten, jeg tog vandet fra ham kl. 2130, og gik ud med ham inden jeg skulle sove ved 24 tiden og igen ved 4 tiden og når jeg stod op kl 6.. jeg skældte ham ud når han gjorde det inde, men på en rolig måde, og tog ham med ud med det samme, han kom ikke op før han havde gjort det han skulle gøre, han fik en godbid når han var færdig... det har hjulpet ved ham... fik af vide af en hundekonsulent, at nogen hunde først bliver renlige omkring 8 mdr. aldren..


  • #9   24. jan 2007 Stiff var renlig langt tidligere end Tyson. Vi smed ham ud konstant og rendte oppe om natten også .... giver motion! *GG*
    Nu er han renlig når vi er hjemme, men det kan knibe når de er alene hjemme. Han havde også en uge, hvor han faktisk kunne stå ved siden af os og tisse på gulvet. Vi holder generelt meget øje med ham fordi han er sårn en tumpe at han ikke siger til når han skal ud ... han sætter sig bare foran døren og forventer da vi ser det promte*GG*


  • #10   24. jan 2007 Jeg var meget opmærksom på Bella. Lige så snart snuden begynder at snuse rundt så kom hun ud..
    Bella var renlig efter 3 mdr.


  • #11   24. jan 2007 Har været så heldig, at hun aldrig har lavet noget om natten...

  • #12   24. jan 2007 Tina M: Ja man skal se godt efter på hunden hvordan den reagerer... Det er forskelligt hvordan det virker... Har prøvet det med chrissie, hun ser ud som om at hun tænker: Du er da åndsvag... har grinet en del af det... det samme gør manden da han synes jeg ser åndsvag ud... Vi har 7 - 9 - 13 ikke haft det store problem her.. det er mest fordi vi er for langsomme til at lette os fra sofaen at det sker...

  • #13   24. jan 2007 Linda.. hmm det lyder som om du snakker om min Buller!!

  • #14   24. jan 2007 Tina M: Jeg håber at du finder en løsning på det, for det er jo også synd for buller, han kan jo også godt mærke hvis man er irreteret på ham.. . Og det blir man når det bliver ved og ved og man føler man ingen vejne kommer.... Jeg føler med dig...

  • #15   24. jan 2007 vejne = vegne

  • #16   24. jan 2007 Nogen gange kan det hjælpe, at vaske ALT af i rodalon.. Det fjerne den lugt dom frister til, at tisse..

    Dolce var også længe om, at blive renlig, men dette hjalp os meget.. Det var som om der så ikke duftede godt nok mere.


  • #17   24. jan 2007 Stella A: Ja rodalon er en god idé....

  • #18   24. jan 2007 Det kan være fordi den ikke føler sig ordentlig tryg vores sov sammen med os i 2 måneder. Hver nat var tit nede med ham to tre gange om natten. Men det hjalp bagefter var han næsten renlig. Gjorde det engang imellem indenfor bagefter. Det blev løst med at ahn blev løftet når han skulle til og gøre det indenfor så stopper han per automatik og så blev han båret udenfor. og fik ros når han gjorde tingene udenfor.

Kommentér på:
Hvornår holder han mon op? (renlighed)

Annonce