758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ikke tilladt at have husdyr... ikke tilladt at have husdyr...

Hvorfor skal det være så svært at få bolig, når man har husdyr. Vi bor i Odense med en lille hund, men vil gerne have noget større, og dagligt er der så mange ledige lejligheder, og lejligheder der stå tomme i visse opgange....det er bare ikke tilladt at holde husdyr. Nogen er venlige at svarer tilbage, at det må man altså ikke have. Nogen svarer bare ikke på henvendelse ang. husdyr. Nogen steder er det enda muligt, at når man er flyttet ind, at man senere kan søge om at holde husdyr, men det er ikke tilladt at have den inden man flytter ind. Nogen, der kan give lidt optimisme og håb?

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke tilladt at have husdyr...
  • #1   26. jan 2007 Hvis det er privat, så vent med at sige noget før I er ude og kigge på lejligheden. Snak godt og venligt med vedkommende der viser frem, og hvis I vil ha den så sig at I gerne vil ha den, og I har forresten en hund- om det er et problem...

Men I skal selvfølgelig ikke søge der hvor det står i forvejen ingen husdyr.Det kan ik rigtig betale sig

• #2   26. jan 2007 du har sikkert forsøgt, men der plejer at være god mulighed for at sweettalke private udlejere. hvis man f.eks. giver et ekstra beløb i indskud, lader dem møde dyret så de kan bedømme hvorvidt det er en larmende og generende lille ekstra-lejer.

jeg var så heldig at kunne overtale min udlejer, ved at sige jeg gerne smed 5000kr mere i indskud end de andre skulle. smiley

• #3   26. jan 2007 Det er altså ikke meget nemmere at finde noget her i midt/vestjylland (Struer)
    Godtnok har det boligselskab ví bor i, to afdelinger hvor man må have en hund eller en kat..
    Kattene løber rundt over det hele, og op til flere gange har jeg mødt folk der bare lader deres hunde rende uden snor og hunde der bare står i haven og gør!
    Nu vil vi ud til en privatlejer at bo...
    Der var hunde velkomne, også selvom det var en delehave med den anden lejlighed smiley

Så prøv de private istedet .. Det lykkes for os smiley

• #4   26. jan 2007 Det er nok lettere at have dyr når man søger lidt længere ud på landet....

• #5   26. jan 2007 Sabrine- er hvor jeg bor er der et par steder hvor det er tilladt at have hund eller kat, så det er ik helt umuligt at finde.
    Kommer fra Holstebro, og søger lejlighed i Herning.......

• #6   26. jan 2007 Vi bor også i Odense, synes dog ikke vi har haft/har svært ved af finde noget...

• #7   26. jan 2007 Da jeg boede i odense fandt jeg ud af at Datea har nogle boligere hvor man kan søge tilladelse til at have en hund eller en kat. De ligger på nyborgvej og der boede jeg en del år. prøv at søge på nettet det kan være du er heldig

• #8   26. jan 2007 Da vi fik vores nye lejlighed (i Viborg) havde vi lige været nede og se Freya, og det fortalte jeg så til vores udlejer, at vi ventede Freya.. Hanvillle tænke over det og snak med de andre i ejendomselskabet. Vi har i for´vejen en kat.. Der gik et par dage og vores udlejere ringede og sagde at det var i orden at vi fik Freya, men hvis ´hun ødelagde noget.. Stod vi til regnskab for det, men det er jo også fair nok! Men held og Lykke med at finde en lejlihed..

• #9   26. jan 2007 Alternativt kan du invitere udlejeren hjem og møde dyret og samtidig lade ham se at dørkarme osv ikke hænger i laser pga hunden.....

Men forslaget med ekstra indskud er nok ikke så dårlig

• #10   27. jan 2007 Hej mette. Hvor har du fået noget at bo i?

Kommentér på:
ikke tilladt at have husdyr...

Annonce