{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

køb nu eller vi afliver hunden........ {{forumTopicSubject}}

hvordan kan det være at alle herinde nærmest går helt i svingninger, når der er en der skriver deres salgsannonce på denne måde, enhver kan skisme da skrive at de vil aflive deres hund, for så ved de at folk vil reagere. og et eller andet sted, så lad dem sku da aflive hunden, der er sikkert nok en grund til det, eftersom ejere af disse hunde må være nogle folk der ikke kender til ansvar eller kærlighed til deres dyr- hvordan er hunden så opdraget?. I må da tænke på der sidder 80 andre hunde og venter på deres skæbne på landets internater, fordi der findes for mange klaphatte. hvis bare folk dog ville kigge lidt indad og tænke hvad er det bedste for min hund. at sidde i et bur og vente på der kommer en fremmed og tager den med hjem til enten et godt eller et dårligt hjem. Hvem ved!! eller er det de evige jagtmarker hvor fido kan mødes med vennerne, der ved man sku han får det godt. jeg mønter ikke denne her tråd på nogle, jeg væmmes bare ved de annoncer- jeg ved der er hunde der er blevet reddet, pga meget impulse køb. og de har det godt den dag idag, men i kan sku ik redde hele verden. start dog med de hunde der har siddet derinde i lang tid nu. men tænk jer en extra gang om alligevel, for der er gode grunde til de sidder der.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb nu eller vi afliver hunden........
Kommentér på:
køb nu eller vi afliver hunden........

Annonce