{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Inspiration til hundehegn {{forumTopicSubject}}

Vi skal til at indhegne vores miniskov, og kunne godt tænke os lidt inspiration.
Vores hegn skal være omkring 1.80, og graves et stykke ned - Hvor dybt kan anbefales, når man har en graver?
Er der nogen der bruger den type jeg så smukt har forsøgt at tegne, og hvad er jeres erfaring?
Vis meget gerne billeder, og nævn materiale.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration til hundehegn
  • #1   2. apr 2018 En halv meter i jorden, og almindeligt vildthegn sat på vinkelstolper bør kunne bruges. Jeg kan dog ikke huske i hvilke højder det kan fås.

    Redigeret: Op til to meter siger en hurtig google søgning. Det er ikke helt nok så.


  • #3   4. apr 2018 Skal de kunne være i mini-skoven alene, eller det kun et sted, de skal være sammen med jer?
    Min have, hvor hundene er alene, er nemlig top-armeret.
    Men plantagen, hvor de kun er sammen med mig, der er bare opsat alm. vildthegn i 160cm.
    Det er hverken gravet ned eller bøjet ind for oven, og med husky-basserne fungerer det upåklageligt smiley


  • #4   4. apr 2018 De skal kunne være der alene. Den ligger i forlængelse af haven, og vi har tænkt os både at hegne haven ind, og så også skovstykket, så vi kan lukke af til den ene del i form af en låge.
    Bliver SÅ godt at få en indhegning, selvom hun bare er så sød til at følge med rundt i gårdspladsen uden snor. smiley


Kommentér på:
Inspiration til hundehegn

Annonce