491 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sjov observation... Hundesprog Sjov observation... Hundesprog

Min søn Marc ligger inde i min seng med Anna og leger "Jeg stjæler din bold fra dig" ( Anna er VILD med bolde og hamstrer ) Pt har hun en stor tennisbold, som er hendes et og alt.
Hun ligger og ser grum ud med bolden i munden, - sønnen stjæler den, - gemmer den mellem sine arme ig siger "MIN BOLD Anna" Anna lege knurrer lidt, gemmer hovedet, gaber , vender hovedet væk, - og siger de lyde hun plejer at sige når hun vil have sine ting igen...
Han slipper lidt og Anna "vinder" bolden tilbage...

Marc kalder "Mor kom og keg med"

Jeg kommer ind - "Mor stjæler Bolde" til Anna - Anna Lege knurrer - men noget højere - lægger hovedet ned, og giver slip på bolden, - jeg gemmer den hos mig, - Anna brummer, bliver vild, - farer lidt rundt og springer så ind mellem mine arme for at grave sig ind til bolden, - hun skubber til mig og "vinder" bolden - og er LYKKELIG...

Hun lægger sig med sin bold - klar til vinderkrammet...

Derefter starter legen forfra, - og samme mønster fortsætter - BLID og nænsom ved min søn - og vild og her kommer jeg når jeg har bolden -

Egentlig skægt - for sådan har det altid været -
Sønnen er godt på vej til at vokse mig over hovedet -
Og ved at være en stor dreng - han vil gerne lege de vilde lege med Anna - men det vil Anna ikke med ham -
Jo hun vil MEGET gerne lege med ham - men hun tager SÅ meget hensyn - hendes reaktions mønster ER bare at tage hensyn til ham... ss -

Egentlig skægt med hunde... De er sgu så fantastiske...

Han vil så gerne lege vildt med hende - men hun ved på forhånd at VILDT er alligevel stadig For vildt til ham - ss -

Hunde er sgu skønne...

( skal lige siges at min søn netop er fyldt 12 år )

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov observation... Hundesprog
  • #1   1. feb 2007 Jeg elsker også at observere mine. Se den forskel de har på mig, andre voksne og børn.

De er helt unikken hvad det angår...........

• #2   1. feb 2007 Hvor er det sødt julie.........jeg kender godt denne leg..........Emma elsker den............så kan hun rigtig få lov til at lyde farlig ;o)

Vi leger også "musen under dynen"............der ser så skægt ud når hun hopper med begge forpoter samlet for at fange "musen".........fortsætter legen for længe så bliver hun meget ond på den mus og bider den ;o)

• #3   1. feb 2007 de er delige de hunde hos os er det også tydeligt for begge hunde at de tager hensyn når de leger med sønnen på 10 sjovere er det såmænd når det er min datter det er som om ingen af hundene rigtig respecterer hende og legen går hurtigt af fløjten nero nærmest bider for hårdt og den gamle hund gider ikke mens jeg kan lege flere timer med begge hunde og de er da vilde men med stor respect sjove vovser de kan mærke hvordan vi mennesker er.....

• #4   1. feb 2007 Ja - Susie den m musen kender vi også her - smiler... de elsker det -

Den mindste af vores drenge ( ik min bio, men mandens ) elsker at lege gemme leg med dem - det er ( nogen af dem ) skide gode til... Eller fangeleg - rundt om borde etc -
    Og det bliver aldrig for vildt -

Hvor kan hunde bare give børn meget -

Thor fx ELSKER at tage på tur med ungerne -
    Så går ungerne på opdagelse på markerne - det kan være mange timer - og langt væk - men Thor han følger troligt med - og viger ikke fra deres side...
    Specielt når der er korm på markerne om sommeren er det et ekstra HIT...

Smiler...

• #5   1. feb 2007 KORN på markerne...

• #6   1. feb 2007 Hæhæ, Der er også rigtig meget lyd på Fie, når vi 2 leger, leger hun med andre voksne/børn siger hun stort set intet.

Kommentér på:
Sjov observation... Hundesprog

Annonce