Sjov observation... Hundesprog Sjov observation... Hundesprog
Min søn Marc ligger inde i min seng med Anna og leger "Jeg stjæler din bold fra dig" ( Anna er VILD med bolde og hamstrer ) Pt har hun en stor tennisbold, som er hendes et og alt.
Hun ligger og ser grum ud med bolden i munden, - sønnen stjæler den, - gemmer den mellem sine arme ig siger "MIN BOLD Anna" Anna lege knurrer lidt, gemmer hovedet, gaber , vender hovedet væk, - og siger de lyde hun plejer at sige når hun vil have sine ting igen...
Han slipper lidt og Anna "vinder" bolden tilbage...
Marc kalder "Mor kom og keg med"
Jeg kommer ind - "Mor stjæler Bolde" til Anna - Anna Lege knurrer - men noget højere - lægger hovedet ned, og giver slip på bolden, - jeg gemmer den hos mig, - Anna brummer, bliver vild, - farer lidt rundt og springer så ind mellem mine arme for at grave sig ind til bolden, - hun skubber til mig og "vinder" bolden - og er LYKKELIG...
Hun lægger sig med sin bold - klar til vinderkrammet...
Derefter starter legen forfra, - og samme mønster fortsætter - BLID og nænsom ved min søn - og vild og her kommer jeg når jeg har bolden -
Egentlig skægt - for sådan har det altid været -
Sønnen er godt på vej til at vokse mig over hovedet -
Og ved at være en stor dreng - han vil gerne lege de vilde lege med Anna - men det vil Anna ikke med ham -
Jo hun vil MEGET gerne lege med ham - men hun tager SÅ meget hensyn - hendes reaktions mønster ER bare at tage hensyn til ham... ss -
Egentlig skægt med hunde... De er sgu så fantastiske...
Han vil så gerne lege vildt med hende - men hun ved på forhånd at VILDT er alligevel stadig For vildt til ham - ss -
Hunde er sgu skønne...
( skal lige siges at min søn netop er fyldt 12 år )
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
De er helt unikken hvad det angår...........
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.303
Vi leger også "musen under dynen"............der ser så skægt ud når hun hopper med begge forpoter samlet for at fange "musen".........fortsætter legen for længe så bliver hun meget ond på den mus og bider den ;o)
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 710
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Den mindste af vores drenge ( ik min bio, men mandens ) elsker at lege gemme leg med dem - det er ( nogen af dem ) skide gode til... Eller fangeleg - rundt om borde etc -
Og det bliver aldrig for vildt -
Hvor kan hunde bare give børn meget -
Thor fx ELSKER at tage på tur med ungerne -
Så går ungerne på opdagelse på markerne - det kan være mange timer - og langt væk - men Thor han følger troligt med - og viger ikke fra deres side...
Specielt når der er korm på markerne om sommeren er det et ekstra HIT...
Smiler...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Sjov observation... Hundesprog