er lidt bekymret (besværet i bagenden) {{forumTopicSubject}}
I eftermiddags skrev jeg et indlæg om at Nicki ikke kunne springe op i sofaen m.m. her er en update:
(link fjernet)
Synes ikke der rigtig er nogen bedring, så jeg har lige ringet til dyrhospitalet i københavn, bare lige for at forhøre mig hvordan jeg skulle forholde mig, for synes sku det er synd for ham hvis han har ondt.
Ham jeg snakkede med synes at jeg skulle se tiden an, så længe han gerne ville gå tur, spise og drikke. Hvis så ikke det er blevet bedre i morgen eller tirsdag skal jeg søge læge hjælp til ham, han mener som udgangspunkt han måske bare har slået sig, fået et slag eller forstrukket en muskel.
Jeg var naturligvis meget velkommen med ham hvis jeg virkelig var meget bekymret, men som han sagde kunne de nok ikke gøre så meget ved ham nu alligevel, jo selvfølgelig give ham noget smertestillende, men undersøge ham osv ville først blive i morgen. Han ville nok også helst sove hjemme end hos dem som han sagde. Rigtig sød og fornuftig fyr at snakke med.
Nicki ligger bare og sove nu. Har også lige været på gaden med ham og der er han fly og flamme.
updater igen i morgen
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Hun var indlagt i en lille uge på grund af noget med ryggen.
Hun har fået en blodansamling ved rygsøjlen, så hendes nerver er beskadiget, hvilket gør at hun ikke kan gå. Hendes bagende er "lam" uden dog at være lam alligevel.
Vi laver fys træning 5-6 og endda 7 gange i døgnet med hende, i håbet om at hun kommer til at gå igen.
Det jeg egentligt vil sige med dette er: Få din hund tilset af en dyrlæge. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.
Vi har ikke kunne se på vores hund, da hun fik en skade på rygsøjlen, så skaden kan være op til en uge gammel (og NEJ vi slår hende ikke eller på anden måde er ond ved hende) Vi aner simpelthen ikke hvad der kan være sket med hende, så skynd dig at bestille en tid i morgen.
Jeg håber sin hund kommer sig ret hurtigt..
Annette
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Men dyrhospitalet jeg har talt med her til aften synes bare jeg sagtens kunne se tiden an til i morgen eller tirsdag
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
Og hvor har du dog ret!
Det samme ønsker jeg dig Bolette....
nov 2006
Tak for det. Det er sq ikk nemt at se ens hund have det så skidt :((
Bolette
Hvis jeg var dig ville jeg nok insistere på at dyrlægen så din hund i morgen, så du kan udelukke ting, der kan invalidere ham på sigt.
Han er i øvrigt rigtig cute din Nicki ;-))
Annette
sep 2004
Tak for de søde ord om Nicki, kan kun sige i rigtig lige måde om din hunde mus ( i øvrigt en af mine ynglings racer )
nov 2006
Nå glæder jeg mig bare til at hun kan gå uden at skulle støttes.
Håber din dyrlæge kan fortælle dig positivt nyt om Nicki
Er spændt på at høre hvad han siger..
sep 2004
Nu vil jeg til køjs
Nat nat
er lidt bekymret (besværet i bagenden)