1.225 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Massage, kiropraktor, fysioterapi?? Massage, kiropraktor, fysioterapi??

Min hund virker lidt øm/spændt i musklerne ved lysken, jeg har fået at vide at dette er ret normalt for racen (whippet), da de bruger disse muskler meget når de "skyder fremad" i løb, særligt når de jager noget fx. til lure coursing.

Så jeg vil gerne have at han bliver løsnet lidt op, men jeg synes det er en jungle. Der findes jo efterhånden både massage, kiropraktik, fysioterapi, endda kranio sakral terapi og akupunktur til hunde smiley

Hvad ville I vælge til en hund der er øm i musklerne og har nogle spændinger der skal løsnes op?
Han har før været til kiropraktor, hvor hun også bemærkede hans spændinger i "mørbraden" som hun kaldte det, og der fik hun det løsnet op og det har været fint længe. Der var ikke andet at se på ham og han er desuden fin i røntgen.

Men jeg vil gerne bruge en anden, da vedkommende ligger alt for langt væk, og jeg vil gerne have en der er rolig og sympatisk og som tager sig mere tid til hunden.
Så derfor tænkte jeg om jeg kan "nøjes" med en massage/fys denne gang, eller om det stadig er bedst med kiropraktor? Jeg har bl.a. haft kig på dette sted som ligger i nærheden af mig: http://www.biodyr.dk

Og så må I selvfølgelig meget gerne anbefale nogen i Storkøbenhavnsområdet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massage, kiropraktor, fysioterapi??
Kommentér på:
Massage, kiropraktor, fysioterapi??

Annonce