{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

rygsmerter :o( {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Så er vi hjemme igen efter dyrlæge besøg og han kunne tydelig mærke Nicki havde ondt i ryggen. Han mener dog det kan skyldes en forkert bevægelse eller for vild leg i søndermarken forleden dag hvor han måske netop har fået nogen slag i leg.
Han er nu røget på smertestillende piller i 10 dag og hvis ikke der allerede er bedring om 5-7 dage skal han røngensfotograferes.
Samtidig skal han holdes i ro ( gud've hvordan man gør det med så aktiv en hund ? ), og må helst ikke gå på trapper ( fedt vi bor på 5 sal *SS*, og har selv dårlig ryg, så jeg må ikke bære ham, men vi finder nok en løsning ).

Sådan er status på Nicki lige pt


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rygsmerter :o(
Kommentér på:
rygsmerter :o(

Annonce