Hejsa, vil lige dele min dag igår Hejsa, vil lige dele min dag igår
Min hund og jeg var ude at gå, på vejen overfor passere vi en anden en hund og dens ejer, den rykker sin ejer efter sig og overfalder min hund. Det er frygteligt hvad der sker i de minutter, det står på, min hund har ik en chance og ligger under den og bliver kraftig bidt. Ejeren har svært ved at få den væk og jeg går jo alt hvad jeg kan for at få min hund fri, og det lykkes da endelig. Ens verden står stille ens hund skrig og kamp for at komme væk kører stadigt i mit hoved og filmen gentager sig i hovedet på mig hele tiden. Da den endelig slipper ham, står hundens ejere og fortæller hvor sød den er og han bare er ude og gå. Jeg er i chok, tro jeg og er meget forvirret. Hans venner råber, at jeg intet kan gøre da hans hund var i snor og det var min jo også, dette giver så ingen mening for mig. Jeg spørger, hvor han bor, men han nægter at fortælle det og derefter tager benen på nakken. Og der står jeg, det er utroligt hvor mange krafter man pludselig kan få, jeg bære min hund på 37 kg hen til bilen og så går det derud af med høj fart til dyrelægen. Balder bliver bedøvet helt hen og der bliver taget røgtern af ham, der var ikke revet sener over i hans ben og det var ik brækket, men balder skulle da syes sammen flere steder. ... idag går det meget bedre med ham men er jo som sagt meget øm og jeg værner om ham som en hønemor. Man elsker sin hund så ubeskriveligt højt og det skærer i hjertet, dette her. Jeg giver ik op overfor denne mand, han løb fra sit ansvar, det miste var da at undskylde og hjælpe mig og vise medfølelse over for det skete. Jeg har meldt det til politet og håber en dag jeg finder frem til hvor han bor. Men jeg må da indrømme at jeg er bange for at møde dem igen, for hvad kan der så ske med os to.
okt 2004
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 49
det er noget trælst!!!!!!!!!!
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 237
Hejsa, vil lige dele min dag igår