996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min tæve er blevet forvent...=( Min tæve er blevet forvent...=(

Hjælp....

Min lille tøs fik i december (har aldrig fået julemad) dårlig mave og jeg gik straks igang med at give hende skånekost - efter en uges tid var maven i tiptop og jeg begyndte mere og mere at trappe hende ud af skånekosten så den tilsidst kun bestod af hendes tørfoder (royal canin - hvalpfoder) men hun nægtede at spise, efter et par dage spiste hun stadig ingenting og det kunne jeg ikke lide (ved godt de selv begynder at spise igen når de er sultne nok) men jeg tænkte alligevel det var synd da hun begyndte at tabe sig lidt, så hun fik igen lidt kogt ris eller kylling i hendes foder og der var ikke problemer, men nu har jeg prøvet op til flere gange at sætte hende på ren tøfoder men med samme resultat hun spiser intet i dage - max 6 dage hvor det højst blev til en mundfuld. det er lige meget hvad der kommer i om det er leverposteg, olie, ris eller kylling der skal bare noget i.... er der nogle der har en god ide til hvordan jeg får hende ud af denne uvane...??
Og jaja jeg ved godt det var mig selv der satte hende på skånekost i første omgang men det var nødvendigt...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tæve er blevet forvent...=(
Kommentér på:
Min tæve er blevet forvent...=(

Annonce