414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dalmatiner... Dalmatiner...

som kunne tænkes at have DAMP. Puha, hvor er det en svært, at have en damp hund som er teenager og også er hanhund oveni !

Andre der har dalmatiner på omkring 16 mdr., eller som har haft dalmatiner vovser i den alder ? Så giv mig lige et frisk pust, så vi lige overlever denne teenager alder.

Hilsner fra en mindre stresset dalmatiner ejer smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dalmatiner...
  • #1   8. feb 2007 Det bliver bedre...tror ikke det er en dalmatiner problem....suk, hvor kan de være til salg ;O) - men det bliver bedre - så fat mod

• #2   8. feb 2007 Jeg fatter mod smiley Men det er en stor omgang, når vufferen, piver (tæver der er i løbetid), vandrer hvileløst omkring, aldrig lægger sig ned for at slappe af.. DER SKAL SKE NOGET - er Rico's motto for tiden.

Så kæresten og jeg er godt aktiveret, fra Rico står op til han går i seng - ja, der lægger han jo så heldigvis ned når det er sengetid.

Men ja, billigt til salg kan de hurtigt komme, men igen, Rico er helt igennem en meget elskværdig vovse når han slapper af og lægger DAMP'en fra sig.

PYYYYE

• #3   8. feb 2007 Jeg har både jernhest og alm. hest, problemet med at have hund ved siden, når man rider er, at man ikke må have løse hunde i skoven (hvor man jo for det mest bedst kan ride, hvis man har vovse med) Jeg har haft ham med et par gange og han NØD det til fulde, men desværre pga. råvildt må man ikke, heller ikke selvom man har godt styr på sin hund.

Jeg er ikke så meget interesseret i at jeg optræner hans kondi, da han så forlanger mere, så jeg nøjes med de mange gåturer, samt muligheden for at løbe frit, som jeg er interesseret i. Jeg går til politi hundetræning med ham, men det gør jeg så desværre ikke hver dag. Nye indtryk = træt hund. Metal træt hund, fysisk og stille træt hund resten af dagen.

Kommentér på:
Dalmatiner...

Annonce