{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottegift i hundegård
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #1   29. maj 2018 Hvorfra ved de, at hunden har spist rottegift? Har de set det?

Jeg vil samtidig også godt mane lidt til ro. Hunde spiser ting. Nogle gange noget værre lort som gør dem syge. Men det behøver ikke være noget, som en hundehader har lagt ud bevidst....

• #2   30. maj 2018 Det er et problem som der tidligere også har været advaret om i Kbh området...

Jeg forstår dog ikke, at man lader sin hund spise en efterladt pølse...

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#3   30. maj 2018 Jeg spørger fordi ved min kunne de ikke umiddelbart spore hvad han havde spist... Og jeg ville gerne vide det men får nok aldrig svar

Jeg har dog valgt at tro at det var uheld og ikke en der gjorde ham ondt med vilje

• #4   30. maj 2018 Lens, rottegift kan jo spores ved blod- eller urinprøve.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#5   30. maj 2018 Ok det lyder godt. Vi ved stadig ikk hvad min spiste desværre

Jeg Håber dog det er sjaldent at folk forgifter hunde med vilje

• #6   30. maj 2018 Lens, jeg kom til at tænke på om det kunne være oliebiller der var synderen med Aslan. Prøv at læs lidt om dem. De findes åbenbart i hele landet, og der har netop været et tilfælde med en hund der blev syg af at have slikket på sådan en.

• #7   30. maj 2018 Jeg tænkte på, Lens, om det måske var nogle stoffer, han havde fået opsnust...

En hund vi møder fra tid til anden på Øbro spiste for nogle år siden nogle stoffer (måske hash, men ingen ved det) og den blev så syg, så syg... Og den var på skånekost i over et år efterfølgende og derefter kom den meget langsomt over på almindelig foder. Det var en ordentlig omgang for dem.
    Og det var ikke noget, nogen havde lagt frem til hunde, det er jo bare "standard skødesløshed" fra de her typer...

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#8   30. maj 2018 Tak det vil jeg vende med dyrlägen

Ang stoffer absolut.. Jeg var med ham hos en varmestue for misbrugere dagen før hvor han hjälper lidt til under et na møde. De er clean men de der er der i dagtimerne er ikke. Der gik han ud i gårdhaven og han bkev syg derefter... Det må dog väre skrappe sager men jeg ved ikke hvad det er... Men dyrlägen nävnte det også

Han går normalt ikke ud selv.. Og han har väret der hver uge i nogle år... Men en dumhed fra min side at tage snor af...

Kommentér på:
Rottegift i hundegård

Annonce