761 visninger
|
Oprettet:
Dansk Champion {{forumTopicSubject}}
Uha jeg er slet ikke god til de bånd og rosetter hundene får til udstilling, så ville høre jer, om hunden får noget når den blir Dansk Champion og hvad farve er det? Et billede ville også være rart.
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
Men jeg ved ikk hvordan det er hos DKK, men har hørt at det er meget lig hinanden...
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
/ Trine
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
Tak for det :o)
jan 2006
Følger: 87 Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.480
/ Trine
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
jun 2005
Følger: 165 Følgere: 163 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.369
jun 2005
Følger: 165 Følgere: 163 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.369
www.mongrif.dk
apr 2005
Følgere: 123 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.747
jun 2005
Følger: 165 Følgere: 163 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.369
Ja det må der så være
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 90 Svar: 635
Med venlig vov
Ann
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.356
tror Tabu skal have en så *G*
han har jo snart fødselsdag, god gave til ham *GGG*
Dansk Champion