658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Mode at have hund :S Mode at have hund :S

Hey hey

Vil lige fortælle en lille ting fra min hverdag.. jeg arbejder et sted hvor der er udsigt liiige ud til gågaden og jeg arbejder i en meget lille by så man kender jo næsten gud og hver mand der går ude på gågaden.. nå så her igår da jeg stod og kigge lidt ud i gågaden så kom der en ung pige/Kvinde gående med en lille Amstaff hvalp (Og jeg skriver IKKE indlægget fordi det er en Amstaff så slap bare helt af) og hende der kom gående med den er sådan en pige på 18-20 år som følger moden som den er liige nu til punkt og prikke..det så så vildt ud da hun kom gående med den lille hund. det så virkelig ud som om at at hun bare gik med en hundesnor og der ikke var noget i den anden af snoren.. hun gik virkelig hurtig og kiggede aldrig ned på hvalpen. den lille hund tonsede afsted for at følge med den fik Aldrig lov at snuse eller tisse eller andet den skulle bare følge med og til tider kunne den ikke følge med og blev næsten slæbt hen af gaden..Og så nu hvor jeg så hvordan hun gik med den stakkels hund så kom jeg til at tænke på at hun nok HØJST sansynligt går af med hunden når det ikke er på "Mode" at have hund mere... min chef kender en der har dannet par med hende og der bliver sagt at hun er ikke en der har for meget på øverste etage..IKKE for at nedværdige gøre hende jeg skriver dette..men syntes bare det er syndt at skaffe sig en hund hvis man ikke ved hvad man har med at gøre. man kunne tydeligt se at hun kun havde hunden for at se "Smart" ud.. det sku da for syndt for den lille hund. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mode at have hund :S
Kommentér på:
Mode at have hund :S

Annonce