Mode at have hund :S Mode at have hund :S
Hey hey
Vil lige fortælle en lille ting fra min hverdag.. jeg arbejder et sted hvor der er udsigt liiige ud til gågaden og jeg arbejder i en meget lille by så man kender jo næsten gud og hver mand der går ude på gågaden.. nå så her igår da jeg stod og kigge lidt ud i gågaden så kom der en ung pige/Kvinde gående med en lille Amstaff hvalp (Og jeg skriver IKKE indlægget fordi det er en Amstaff så slap bare helt af) og hende der kom gående med den er sådan en pige på 18-20 år som følger moden som den er liige nu til punkt og prikke..det så så vildt ud da hun kom gående med den lille hund. det så virkelig ud som om at at hun bare gik med en hundesnor og der ikke var noget i den anden af snoren.. hun gik virkelig hurtig og kiggede aldrig ned på hvalpen. den lille hund tonsede afsted for at følge med den fik Aldrig lov at snuse eller tisse eller andet den skulle bare følge med og til tider kunne den ikke følge med og blev næsten slæbt hen af gaden..Og så nu hvor jeg så hvordan hun gik med den stakkels hund så kom jeg til at tænke på at hun nok HØJST sansynligt går af med hunden når det ikke er på "Mode" at have hund mere... min chef kender en der har dannet par med hende og der bliver sagt at hun er ikke en der har for meget på øverste etage..IKKE for at nedværdige gøre hende jeg skriver dette..men syntes bare det er syndt at skaffe sig en hund hvis man ikke ved hvad man har med at gøre. man kunne tydeligt se at hun kun havde hunden for at se "Smart" ud.. det sku da for syndt for den lille hund.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 544
Søster>> *LOL*... ja men måske den kan være i en Prada eller Gucci ?!
jul 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 571
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Jeg aner ikke om hunde er på mode eller ej...eller hvilken racer for den sags slyld...??!! Men tror desværre, at hvis hunden bliver købt pga moden...så ser vi dem sikkert snart på market...øvøv....
mar 2006
Altså, ikke fordi der er noget i vejen m hundene, men fordi jeg har noget *alle* andre ikke har (og så er han valgt ud fra egenskaber der passer til mig).. *GG*
jul 2005
jan 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 284 Svar: 1.010
jeg bliver så sur over det.
for når den bliver større så er den jo ikke så lille og nuser mere jo :S
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 514
Og desuden er det super moderne her i sverige at have bæ-poser i lommerne.
jul 2005
mar 2006
LOL!
Jeg føler mig også så glamorøs når jeg løfter halen for at tjekke efter dinglepøller hver gang hunden har besørget.
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 514
Søter Kamprøv - Ja, man ser da skide smart ud når man står og samler pølser op.... Eller som du, kigger hunni i nummi
Mode at have hund :S