693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

kysser? kysser?

merle kysser meget... men hun er ekstra slem til at ville slikke os i mundvigen, og prrøver at slikke os inde i munden...

sån helt mani agtigt, vi er begyndt at kommanderer NEJ når hun prøver at kysse os i ansigtet...

er der nogen der ved hvad kysse på munden betyder på hunde sprog?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kysser?
  • #1   14. feb 2007 jeg mener at det er noget fra forfædrene "ulvenes" tid...hvor de små ulve / hunde slikker de voksne i mundvigene for at få dem til at kaste mad op til dem...det er at betragte som tegn på underkastelse/underdanighed...tror jeg nok

• #2   14. feb 2007 det er tegn på underdanighed som louise f også siger

• #3   14. feb 2007 Louise har helt ret, samtidig er det også et tegn på venlighed, så det er lidt synd at skælde den ud. vend hovedet væk istedet og nus den så

• #4   14. feb 2007 Jep! Det er et tegn på underdanighed.
    Hvis man har en hund, der trækker sig lidt og er svær at komme til, så kan man smaske lidt, da det også efterligner det der kom-så-skal-jeg-gylpe-lidt-mad-op-til-dig-fordi-jeg-vil-være-sød-ved-dig-ting.

• #5   14. feb 2007 Det bruges desuden blandt hunde til at samle flokken og styrke båndene mellem flokkens medlemmer smiley
    I situationer hvor en hund f.eks. venner hjem eller sitautioner hvor flokken er opstæmt, kan sådan et ritual hvor alle samles ses - det kan også være grunden til hunden vil hoppe op ad en mens man kysser hinanden i familien - hunden vil være med i flokkens hilse-ritualer (som der hvad den forstår adfærden som) smiley

• #6   14. feb 2007 ej nu bliver jeg helt flov...stakkels merle fis... ingen NEJ mere her fra... hvordan kan man så vende hende af med det, altså at kysse, ikke at være underdanig smiley

• #7   14. feb 2007 mine får lov et øjeblik og så vender jeg hovedet,

• #8   21. feb 2007 jeg spurgte min dyrlæge hvorfor min bulldog blev ved med at gøre det - og han sagde det var når de bliver taget for tidligt fra deres mor, så gør de det og det er tegn på at de er sultne - meeeen ved nu ikke om jeg tror på det for så har jeg da en utrolig sulten lille hund.. hver gang vi sidder i sofaen og nusser kravler han op og slikker i ansigtet..:-)

Kommentér på:
kysser?

Annonce