{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

HJÆLP - MIN HUND TABER SIG..... ;-(( {{forumTopicSubject}}

Hej....
Jeg har jo den skønneste lille mops Viggo....og de er jo kendt for at være temmelig madglade....

Men han vil ikke spise....godbidder kan ind imellem ryge ned....men mad gider han ikke....han får tørkost....
Han har tabt sig 700 gr....men han vejer altså kun 7 kg.

Men han er jo kun 8 mdr. så han burde jo ikke tabe sig....
Er der nogen der har ideer eller erfaringer?????

Han virker glad og frisk....

Håbefuldt smil Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP - MIN HUND TABER SIG..... ;-((
  • #1   19. feb 2007 Hvilke tørfoder får han?
    Har han fået ormekur for nylig?
    Hvordan ser han ud inde i munden, tænder??
    Hvordan ser hans afføring ud??
    Kom med så mange fakta omkring ham, så kan det være vi bedre kan vejlede dig.
    I sidste ende er vi jo ikke dr.dyr.
    Så måske skal du omkring ham.


  • #2   19. feb 2007 min datters chihuahua har samme problem.. hun taber dog kun 1-200 gram, men hun vejer kun 2,4-2,6, og pludseligt tager hun dem på igen..

    Har snakket med dyrelægen, og dette er normalt nok.. tror hvis du giver det lidt tid, så skal den nok tage på igen..


  • #3   19. feb 2007 Skønne.
    Kender ikke til disse små racer. Men ville aldrig sige det var ok hvis mine egne gik fra foderet og tabte så meget af deres samlede vægt som i skriver her.


  • #4   19. feb 2007 Mette F.
    Hvor blir du af.???
    Nå, jeg smutter igen, det er nok tidsfordriv som får dig til at spørge og så forlade tråden.


  • #5   19. feb 2007 dr. dyr siger det er fordi man ik vejer dem på præcis samme tid af dagen, plus hun ikk er li aktiv hver uge..

    Det jo det samme med os mennesker.. vi vejer mere om morgenen end om aftenen..

    Min datter har været meget skæbtisk, en dr. dyr siger hun er fin som hun er..
    Da hun var til 1års tjek blevhun tjekket i hovede og røv.. det er sådan at en uge vejer hun 2,4, næste uge vejer hun 2,6, så 2,5 det svinger meget.. men aldrig under 2,4 aldrig over 2,6..


  • #6   19. feb 2007 ikk vejer mere, men mindre..

  • #7   19. feb 2007 Næ ikke tidfordriv.....
    Spørger ud fra en ærlig bekrymring for min hund.....
    men har også andet i mit liv end computeren smiley

    Har har ikke fået ormekur - men ser ikke ud til at der er orm i hans efterladenskaber....der er bare ikke så meget af det....
    Han har fået Royal Canin - men vi skifter til Olivers...
    Hans mund ser normal ud....
    Som sagt han virker til at være rask nok.....

    Og ja....jeg ved godt at I ikke er dr.Dyr......men kunne jo være at noget har erfaringer med det....inden jeg går videre......
    Smil mette


  • #8   19. feb 2007 Hejsa.
    Kunne det være fordi at han er ved at skifte tænder? Hvordan foderer du står der mad hele dagen? Jeg plejer gerne at anbefale folk at sætte maden ned og hvis de bliver ved med at gå fra maden så fjerner jeg den og prøver igen senere. Jeg har ingen anelse om hvad sådan en mops skal veje, men hvis han ellers trives og ikke virker syg, ville jeg nok lige afvente situationen.

    Charlotte


Kommentér på:
HJÆLP - MIN HUND TABER SIG..... ;-((

Annonce