439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Øv..Øv..:( Øv..Øv..:(

Ja nu har vi i siden søndag, haft en plejehund herhjemme og de 2 har bare rigtig hygget sig, puttet sammen osv. Men i da skal den anden hund hjem smiley

Jeg frygter lidt at vores hund, bliver meget ked af det smiley
Og hunde kan vel godt få en dreprition[ staves]??

Og selv jeg har vendet mig til at ha 2 hunde nu..hmm:(
Kommer sku til at savne den anden helt sikkert, man har så meget glæde med 2 hunde jo smiley

Men er der nogen som har prøvet det samme?
Og hvordan reagerede jeres hunde, da den anden tog hjem igen ??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv..Øv..:(
  • #1   22. feb 2007 skal desværre i skole nu smiley men vender tilbage igen

• #2   22. feb 2007 hejsa

jeg havde også en hund ekstra, som var på ferie hos mig i 14 dage, det er ca. 14 dage siden hun blev afleveret:-)

I starten søgte Vanni efter den anden hund, efter den var blevet afleveret, men der brugte jeg lidt tid på at lege med ham o.s.v og så har der egentligt ikke været mere, andet end at jeg savner at have 2 hunde:-)

• #3   22. feb 2007 Jeg har ikke prøvet helt det sammen, men du få lige min histrorie. Før vi fik Sindy passet vi en han hund af samme race som Sindy, fordi jeg skulle finde ud af om jeg kunne tåle sådan en race.

Vi hade ham i ca 6 uger, og du kan tro at vi var kede af at vi skulle af med ham igen. Vi har blevet så glade for ham bare på de par uge.

Men da han så kom hjem til de andre hund blev han bidt af en af ham hunden. Så det var jo rigtig syndt for ham.

Ja det var hvad jeg har oplevet. Så kan godt forstå at du er ked af at du skal af med den anden hund.

• #4   22. feb 2007 vi passede to Beagler i 3 uger, men da vi i forvejen havde 2 hunde var det nu mest som om de var lettede over de andre tog hjem igen smiley

• #5   22. feb 2007 du skal da bare få en hund til;O)

• #6   22. feb 2007 ok. . . kunne godt forstille mig at vores hund vil søge noget efter den anden :).
    Det har bare været så dejligt at ha to hunde da min hund virkelig har fået brugt sin energi så man kunne se det:)..

Og ja skal ha en hund mere, men her hvor vi bor må vi kun ha en desværre smiley

Kommentér på:
Øv..Øv..:(

Annonce