{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

"kamphunde" (for en gangs skyld) *gg* {{forumTopicSubject}}

Nu faldt der lige en beskyldning i går om at dem, der er imod ”kamphunde” ikke gider lytte når tilhængerne prøver at forklare noget, så derfor…

Jeg vil meget gerne lytte, men så forventer jeg til gengæld et ordentligt svar.

Jeg henvender mig IKKE til de ”kamphunde-ejere”, som mener, at ”kamphunde” er akkurat som alle andre hunde. Det har vist sig adskillige gange at være spild af tid.

Jeg henvender mig HELLER IKKE til den gruppe ”kamphunde-ejere”, som erkender at de har en hund med en meget lav aggressionstærskel overfor andre hunde, og tager deres forholdsregler. F.eks. ved IKKE at slippe deres hunde løs sammen med andre hunde. Al mulig respekt til dem.

Dem jeg gerne vil høre fra, er den gruppe der mener, at ”kamphunde” er lige som andre hunde, bare de kommer i ”de rette hænder”

Hvad er det ”de rette hænder” skal foretage sig ?

Hvilke specielle ting skal man foretage sig med en ”kamphund” for at den, NÅR DEN ER KØNSMODEN, kan være sammen med andre hunde ?

Hvordan og hvor meget aktiverer I jeres ”kamphunde” ?

Når jeg kigger på billeder i de forskellige profiler med ”kamphunde”, så ser det for mig ud som om de ikke laver stort andet end at ligge i sofaen eller hoppe lidt rundt i haven.

I min verden er graden af hundeproblemer omvendt proportional med graden af aktivering. Jo større grad af aktivering, jo mindre grad af problemer, herunder især aggression.

Jeg vil MEGET gerne høre jeres (seriøse) bud.

PS. Dette er ikke en tråd til diskussion om de skal hedde kamphunde, muskelhunde eller bulderbasser.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "kamphunde" (for en gangs skyld) *gg*
Kommentér på:
"kamphunde" (for en gangs skyld) *gg*

Annonce