1.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Sjælland: Tur m. hund Sjælland: Tur m. hund

Kære hundevenner!
- Gerne de af jer, der er glade for friluftsliv

Jeg har fået et hul i min kalender i denne her weekend halvt pludseligt, og jeg har set vejrudsigten så jeg skal i hvert fald ikke sidde derhjemme alene med Ziva, så jeg tænker vi hurtigt opfinder en tur i det blå! smiley

Hvor tager vi hen hvor vi enten kan bo i shelter eller i telt - men hvor vi har adgang til (muld)toilet? og helst rent vand?

Jeg vil gerne betale, men ved betaling er det oftest populære steder, og jeg søger noget mere afsides.

Helst ved vandet, og minimum ved skoven.

Hvor har i været, hvor der bare er helt fantastisk?

Møn er lidt udelukket da jeg har været der vildt ofte.
Jeg tager gerne igennem Guldborgsund-tunnelen, men vil helst gerne undgå broafgifterne.

Hjælp os til en fantastisk weekend! smiley

Hvis nogen tænker, hey! jeg skal heller ikke noget, skal man være velkommen til at komme med både med og uden hund. Jeg regner ikke med vi skal gå langt, nok omkring 6-8 km pr. tur da jeg slæber det dyreste af oppakningen med på tur, og Ziva får lidt hensyn endnu da hun kun er 14 måneder. desuden er det for varmt til hverken hende eller jeg brænder for at gå et marathon smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjælland: Tur m. hund
Kommentér på:
Sjælland: Tur m. hund

Annonce