{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeweb
  • #1   8. jul 2018 Du skal enten have hundens registreringsnummer, men du kan også lave et avanceret søg, hvor du skriver hundens navn eller dele af navnet og så tilføjer *, så kan man nogen gange finde hunden på den måde.

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #2   8. jul 2018 Kennelmor: Okay, kan alle blive medlem af hundeweb, eller kræver det medlemskab i DKK?

  • #4   9. jul 2018 Jeg er sikker på, at der er mange herinde, der vil hjælpe dig med at slå en hund op på
    hundewebben smiley
    Bare spørg!


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #5   9. jul 2018 tak for svar smiley

    inger: jeg har kun hundens "navn", og tvivler på at det er dens stambogsnavn.

    det er min fars schæfer, pg det kunne bare være sjovt at se dens papirer. min far kan selvfølgelig ikke finde dens stambog smiley


  • #8   9. jul 2018 Man kan også søge på hunde registreret i et bestemt år, men lige netop med schæfere vil der jo være utroligt mange registreret hver år.

    Og uanset race hvis du ikke kender stamtavlenavnet eller registreringsnr. vil du næppe kunne finde ud af, præcis hvilken en der er din fars. Kender du kennelnavnet, og opdrætter kun har registreret et kuld det pågældende år, så vil du kunne se stamtavle, sundhedsoplysninger osv. på det kuld og dermed også oplysningerne på din fars, selv om du ikke ved, hvilke en der er hans.


  • #9   9. jul 2018 Kan man ikke få flere oplysninger via Hunderegisteret?
    Registrerer man ikke normalt hunden der med både stambogsnummer og fulde navn?
    Og når man så har det derfra, så kan man bruge det, til at slå op i Hundeweb?


  • #11   9. jul 2018 Jo, det er da åbent, så man kan slå sine egne hunde op? Det kan jeg da ihvertfald smiley


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #12   9. jul 2018 Tak for svar.

    Han har overtaget hunden for 5 år siden, og har stamtavle mm. liggende et eller andet sted der hjemme, men hvor det er en gåde smiley

    Det er egentligt bare for hyggens skyld, da det for mig kunne være interessant at se hvordan "sådan noget" ser ud, og hvad man kan se på den enkelte hund, og om man kan finde flere informationer.

    Som sagt, hunden har et navn, om det er stambogsnavn, eller bare et kaldenavn som har fulgt den fra tidligere ejer ved jeg ikke smiley


    Men kan godt hører at jeg nok skal bruge stamtavlen før at jeg kan finde ud af noget smiley

    Men tak for hjælpen.


  • #13   9. jul 2018 Hvis du har fødselsdagen kan det også hjælpe? Måske en søgning på navnet og racen, kan give et begrænset antal, som man nemt kan kigge igennem, for at finde den korrekte fødselsdato?

    Prøv at sende hvad du har til mig (evt. i PB) Så vil jeg gerne prøve at lede for dig.


  • #14   9. jul 2018 Håber vi fandt den rigtige smiley

  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #15   9. jul 2018 Det tror jeg karina smiley og tak igen.

Kommentér på:
Hundeweb

Annonce