448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

løbetid uden at bløde?? løbetid uden at bløde??

hejza..
håber at nogen kan svare seriøst på det her..

(Henriette der skriver)

Tøsen har i de sidste mange uger været spændende for vores hanhunde og derfor blev hun sendt hjem til mig.. Men hun har overhovedet ikke blødt, dog er hun nu begyndt på at ligge halen til side når man klør hende på numsen og når min far kommer på besøg stikker hun røven til ham..

kan hun have blødt uden vi opdagede noget?? eller kan hun have været i løb uden og bløde??

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid uden at bløde??
  • #1   25. feb 2007 min tråd er vist 30 gange uden nogen svar??

• #2   25. feb 2007 Der er meget stor forskel på hvor meget tæven bløder, og hvor god den er til at holde sig selv ren. Hjemme hos os registrerer vores hanhund ca. 1 mdr. før ved af følge efter og slikke hende bagi, at hun er på vej i løbetid. Man kan ikke altid regne med den med halen. De har et punkt der åbenbart er følsomt over halen. Vores han lægger halen til side hvis vi rører ham der. Der er ikke andet at gøre end at kigge hende rigtig godt efter. Prøv evt. at tørre hende med køkkenrulle så kan man som regel se hvis hun bløder selv om hun er god til at fjerne det selv.

• #3   25. feb 2007 du kan også se om hun er/har været hævet bag i... men det lyder som om løbetiden er på vej, ellers er hun meget god til at holde sig ren....

• #4   25. feb 2007 Der findes noget der hedder "Hvid løbetid" og det er ofte første gang en hund er i løb man kan opleve det. Så hvis hun lægger halen til side og er en smule hævet bagi, så tror jeg hun er i løb.

• #5   25. feb 2007 Gitte har ret - der er noget der hedder "hvid løbetid" og hun kan bedækkes, så det var godt at hun er sendt på ferie ;O)
    Andre bløder så lidt og er så god til at holde sig ren, at man intet opdager. Prøv at tørre hede bag i med noget hvid toiletpapir, lige når hun rejser sig, efter at have hvilet.
    Er hun hævet bagi ??

• #6   25. feb 2007 Jeg har prøvet fuldstændig det samme, min tæve havde også en en perioe optræk til at komme i løbetd. vi kunne se det ved at hun var lidt hævet og så var hun utrolig pivet i den periode. da vi så kom til dyrlæge og skulle vaccinere hende snakkede vi med dyrlægen om det for vi havde jo tadig ikk set at hun havde blødt. han sagde at hun sikkert havde været i løbetid bare uden vi havde set det. det var sikkert en hvid løbetid som de ander taler om for det var hendes første.
    men har din tæve været i løbetid før eller skulle det have været den første?

• #7   25. feb 2007 Zif bløder overhovedet ikke så det kan godt lade sig gøre.....
    Den eneste måde jeg kan se det på er når hanhundene er interesseret i hende....

• #8   25. feb 2007 Jeg er 99,9% sikker på at Bianca's har været i løbetid uden at bløde, for Baloo var temmelig interesseret i hende i en kort periode.

• #9   25. feb 2007 hun er meget hævet bag i og har været det længe nu ihverfald i 3 uger..
    og når vi er ude og gå tur og møder en hanhund så begynder tøsen at vende røven selvom vi går på modsatte fortov og hanhunden begynder at hyle

• #10   25. feb 2007 det er hendes første løbetid

• #11   25. feb 2007 det er vel bare en hvis løbetid

Kommentér på:
løbetid uden at bløde??

Annonce