{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Vores hunds spisvaner? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Vores hund har en lidt sjov vane, hun elsker at blive nusset og rost når hun spiser. Hun er ikke så vild med at spise når vi ikke står og roser hende. Synes dette er lidt underlig, da nogle andre hunde udviser stor dominans overfor andre når de er igang med at spise. Ved vores er det fuldstændig anderledes.

Andre der har oplevet dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vores hunds spisvaner?
  • #1   25. feb 2007 Ikke så slemt *G* men vores spiser helst hvis vi står ved siden af... vi skal bare stå der smiley

• #2   25. feb 2007 Det er noget underligt noget:) Men det er da langt bedre end de bliver aggressive.

• #3   25. feb 2007 Jeg har erfaret den sidste uges tid at Naja har ændret sine spisevaner.. hun skal nærmest lokkes til at spise.. kommer nogle godbider i bare for at hun overhovedet vil spise det..
    ved ikk om det kan have noget at gøre med hun er ved at være færdig med hendes løbetid...

• #5   25. feb 2007 jeg har to hunde og de spiser samtidig de fleste gange derfor sidder jeg altid på gulvet hos dem jeg kan gøre alt ved dem imens , det har ikke været sådan fra start var den lille meget vild og troede han skulle slås for sin mad , det han han dog fundet ud af ikke er nødvendigt men nu sidder jeg der fordi han spiser hurtigere end den gamle og så passer jeg på han ikke tager hendes mad når han er færdig med sin egen , og jeg tror faktisk de syntes det er hyggeligt jeg sidder der

Kommentér på:
Vores hunds spisvaner?

Annonce