604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

mangler et godt råd (følsomme poter) mangler et godt råd (følsomme poter)

i går var vi forbi dyrlægen fordi stella havde fået en stor flænge i sin pote.. nu har jeg liger været ude og gå med dem og da vi kommer hjem så ser jeg at tyson laver blod spor, han havde fået lavet en lille flænge i sin pote, heldigvis ikke særlig slemt så han fik helosan på og en strømpe på... Har i andre også problemer med poterne i dette vejr, vi har ikke haft de problemer før.. hva kan man gøre for at forebygge har helt seriøst overvejet at købe sko til dem, men det hærter jo ikke deres poter....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler et godt råd (følsomme poter)
  • #1   2. mar 2007 jeg tror faktisk at potevoks eller vaseline forebygger lidt.... på den led at deres trædepuder så ikke bliver helt tørre og sprækker.... men desværre kan man ikke forebygge at de kommer til at træde på sten og glasskår... det tror jeg kun sko kan forebygge....

• #2   2. mar 2007 det vil jeg prøve, vil gøre alt for at skåne deres små poter. det gør jo ondt på dem.. og så er det pænt dyrt, vi kom af med 2600kr for at få stellas pote ordnet...

• #3   2. mar 2007 hold da op..... ja dyrlæger er pænt peberet... og det er bare værså god at betale.... for man kan jo ikke lade de små gå og have ondt eller være syge....

• #4   2. mar 2007 nej og man betaler gerne den pris de forlanger, sålænge ens hund bare bliver rask.. jeg ved slet ikke hvor man kan købe sko til dem, men ved man kan få det.. men tror nu aldrig at jeg får mine til at gå med sko frivillig...

• #5   2. mar 2007 Det er alt det salt på vejen, som ødelægger deres poter. -De tørrer ud og sprækker..
    Derfor vask eller tør dem af når I kommer ind efter gå-tur.
    Der sælges boots til alle str hunde på de fleste klinikker, tror jeg. (Vi har dem ihvertfald hos mig)
    Dem vi har er i neopren, så de kan holde til lidt af hvert.
    Og ellers så er det jo samme princip, som HS Bul... har fundet ud af. Man kan jo altid finde en mere kreativ og billigere løsning. smiley

• #6   2. mar 2007 Jeg tørre min hunds poter af hver gang vi har været ude at gå, han slikker selv på dem når det svirre.. og jeg vasker dem med alm. håndsæbe og vand, og smør helosan salve på bagefter, hans poter har aldrig revenet eller fået flænger..

• #7   2. mar 2007 Smør dem med potevoks, og ALDRIG andet lotion. Det blødgøre, og gør det nemmere at lave rifter. Så væk med alt fugtigheds creme. Og brug kun helosan hvis der ER rifter.

• #8   2. mar 2007 Bruger det også kun når han slikker på sin poter, for der kan jo være små rifter jeg ik kan se...!

Kommentér på:
mangler et godt råd (følsomme poter)

Annonce