{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

Piv piv (syg hund) {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv, der er noget galt med Jazzys ben, jegkan ikke finde ud af om det er hans venstre forben eller v. bagben.
Søndag aften var vi ude i haven og kaste med bold, han hoppede lidt rundt om mig, og på et tidspunkt ramte han i mod mit ben, 5 sek efter pev han helt vildt, og så var det ovre, og han legede videre uden noget.
I går da jeg kom hjem fra skole, blev jeg ikke holst velkommen ved lågen (han plejer at hoppe op ad lågen), men han stod inde på den anden side og pev (fordi han var glad for at se mig), nå, det undrede mig jo en del og det så ud som om han ikke helt var sig selv, og at han var lidt stiv bagtil. Senere da vi sad inde på kontoret ville han ind under bordet, men 2 gange stak han i et hyl, han havde også svært ved at komme op fra gulvet, hhmmmm mere og mere mystisk!!!!
I dag da vi øvede lidt tricks ude i køkkenet, ville jeg hve ham til at stille sig op ad mig (når jeg klapper på mit bryst), men da han ville hoppe op stak han igen i et hyl!!!!!!!!
Så nu har jg ringet til dyrlægen, så vi fik en tid kl 13.15.
Jeg er bare så nervøs for om det e noget alvorligt!!!
Jeg har prøvet at bukke/ strække osv. i hans ben, men han siger ingenting, ha er heller ikke hævet på benene, poter eller noget, heller ikke varm nogen steder, jeg er bange for det er i hoften, når man ikke rigtigt kan se noget, og når han hyler når han vil hoppe op, for så læggerhan jo vægten bagpå!!!!
Piv piv, min lille hundi :`)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piv piv (syg hund)
Kommentér på:
Piv piv (syg hund)

Annonce