{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øjne løber i vand
  • #1   6. mar 2007 Min lille hvalp har lige haft lidt øjenbetændelse, og vi kogte noget vand, hældte det i en almindelig kop, og en teske salt i, ventede til det blev lidt køligt, og tørede øjnene med det, 3 gange om dagen, og det gik væk..

Har hørt kamille te tørre ud...

• #2   6. mar 2007 Spørger måske dumt men saltvand svider det ikke .Vil nødig igang med øjendråber hvis det ikke er nødvendig

• #3   6. mar 2007 Altså hun så ikke ud til at lide.. hun lå bare og nød det... Gjorde det sjovt med godbidder... Og man skal jo heller ikke hælde saltvand ned i øjet, jeg tørrede bare stille og roligt noget papir jeg havde dyppet i koppen, hen over øjnene... Og det har som sagt hjulpet.. *S*... Syntes du skal prøve det.. Jeg gjorde det i to dage, og det er som sagt væk.

• #4   6. mar 2007 Nej saltvand er godt hvis det blandes rigtigt... eller det vand man ligger komtakt lincer i.... og det sviger ikk, det er jo også saltvand vi har i øjnene...

• #5   6. mar 2007 Mange tak for hjælp det vil jeg så prøve og ellers må vi få hende tjekket hos dr. dyr

Kommentér på:
øjne løber i vand

Annonce